marararius Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Jeg skal komme Sondre ;D Meg og dama Så da kan du skrive opp meg, eller oss, eller hva du gjør Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Jeg skal komme Sondre ;D Meg og dama Så da kan du skrive opp meg, eller oss, eller hva du gjør Hehe.. Flott! Skal prøve å få med meg et par BMW entusiaster , er jo nok av de i Grenland for å si det sånn Jeg er nok med , men hva er planen ? Treff på dagen på lørdagen også streetmeet kvelden? Mulig jeg jobber til 3 den lørdagen.. Men sånt kan byttes bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 jepp, det som er planen, men aldri godt å si om det blir streetmeet... det må planlegges 2-3 dager før, hvis ikke er jo alt av politi på vakt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askretti Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Kommer nok ut for å se på iallfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 blir bra, jeg kommer mysild:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Jeg kommer også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Jeg kommer hvis jeg får med meg flere fra området her. Gidder ikke kjøre alene ned til Kr.sand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Kommer nok ut for å se på iallfall! Trodde det var det vi alle andre skulle også jeg? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 e30 kollone fra grenland mest sannsynelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 e30 kollone fra grenland mest sannsynelig Og de med e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 jeg stiller om jeg får skilter til den tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 e30 kollone fra grenland mest sannsynelig Og de med e36? usj vekk med dere hehe neida dere får kjøre forran da vettu også de med e46 forran der igjen hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 e30 kollone fra grenland mest sannsynelig Og de med e36? usj vekk med dere hehe neida dere får kjøre forran da vettu også de med e46 forran der igjen hehe. Spørs hvor lenge jeg ligger foran da, med 2 litern min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 der ligger du nokk lenge nokk, jeg skal ikke miste lappen engang til, vist jeg har den til den tia da. har oppkjøring igjen 10 mars etter 11mndr uten nå. såeh ligger trygt og fint bakerst jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Ja vi får ligge bak sammen da vettu. Hehe Har ikke noen planer om å miste lappen jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå