Hankook Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Jøss... Evje treff... Ellers takk! :\Og "bmw treffet" er alt for tidlig, så da lar jeg heller tralla stå hjemme da. Kjedelig. Kan aldri tro at oppmøtet blir noe bra klokka tre på en lørdag. ehhh... planene har jo vært klokka 15 nå i... hmmm... ja, 7 uker?! men, du kan jo komme senere! herregud, vi skal ikke møtes 15 og så stikke 15:10 grunnen til at det er greit på dagen er de som kommer fra langt av sted, så de slipper å kjøre hjem klokka 2 på natta liksom... ikke alle som bor 15 min unna og, det er fint å kunne ta bilder av alle bilene på dagen, i lys, og ikke bare en hel gjeng med grøft og park lys og noen xenon lamper i ny og ne... Nei f.eks. meg som bor 3-4 timer vekke:P Di fleste biler ser bedre ut i dagslys enn på kveldstid. Også bildene er verre og ta på kveldstid. Jeg har ikke lest igjenomm alle sidene, men jeg lurer litt på, hvor lang tid tar d fra Kristiansand til evje? 1-2timer? Jeg vet det er i noen lunde riktig retning iforhold til hvor jeg bor:-D
///Mysild Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 evje er ca 40-50 min nord for krsand ca... men det er 10 min nærmere hjem enn parken, i fohold til krsand ca... hehe... dvs, 10 min mot stavanger og 40-50 min oppover
Mauro Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Da har jeg misforstått. Trodde treffet var på kvelden, slik alle treff er. Om jeg i det heletatt er våken i 15.00 tiden på lørdag, så skal jeg spørre om jeg heller kan sitte på med Morten eller noe.
Rabies Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 og, det er fint å kunne ta bilder av alle bilene på dagen, i lys, og ikke bare en hel gjeng med grøft og park lys og noen xenon lamper i ny og ne... Di fleste biler ser bedre ut i dagslys enn på kveldstid. Mysild; Eller bare park Hankook: Ikke marius sin *Mobbe* Hehe, neida, min har da sine mindre pene sider den også *Host-fangere )
Dj Feed Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Hankook: Det er nærmere å kjøre heim til rogaland ifrå evje!! rv 42, som går ifrå helleland går via Tonstad og bort til evje!!
Dirty Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Vis alt går etter planene og jeg får sammen 328 maskin idag. + får ledningsnettet og hjerne så setter jeg den i før treffet . nam nam blir kos
///Mysild Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 gjør det mauro hehe... eller eivind eller han med compacten de skal også utover... nok av plasser og biler ja, der har jo rogalendingene heller ingen unnskyldninger for å ikke komme og de fra øst kan kjøre ned mot birkeland og dukke opp i lillesand eller borte med arendal hehe
///Mysild Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 hmmm... virker som om det blir opphold på lørdag... 3mm nedbør på 1 døgn på lørdag... lover jo godt i hvertfall
Spiff Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Det er mulig, om det var etter 6 på ettermiddagen Eller var det på fredag? På Esso? Så en e36 cab som fylte bensin da. M- styling jepp, det stemmer nok at det var i 6 tida, du sirkla rundt essoen i de tider
Ørjan_S Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Poff....da kan du sette meg på kommer ikke lista ///Mysild.... Dama har visstnokk planer om at jeg skal være med på en 30-årsdag i Stavanger i helga....
///Mysild Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 endret hehe... måtte legge til en kommentar haha kjipt, men du får jo komme på neste
onmymind Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Hva skjer med at dama "alltid" skal noe annet og slikt...? Ingen her inne som har dame som faktisk VIL på treff? Og slutt å kall oss for kjerringer
vegsir Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 vi har det greit på mange måter vi som ikke har dame ser det ut til ser dårlig ut med treff for meg denna gange også. regnerm ed at jeg jobber til 4. men får jo se det ann litt om jeg prøver å ta meg en tur til evje.
Ad|oS Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Ikke gi tapt folkens! Må ikke si dere ikke kan lengre hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå