marararius Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Det er mulig, om det var etter 6 på ettermiddagen Eller var det på fredag? På Esso? Så en e36 cab som fylte bensin da. M- styling jepp, det stemmer nok at det var i 6 tida, du sirkla rundt essoen i de tider Da var det deg jeg så Trøkte godt på ned bakken til e18 igjen også så jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Hva skjer med at dama "alltid" skal noe annet og slikt...? Ingen her inne som har dame som faktisk VIL på treff? Og slutt å kall oss for kjerringer Jeg har dame som VIL på treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Gratulerer Og hun sitter ikke bare i bilen og klager og vil hjem igjen? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Nei, regner ikke med det Hun sier hun gleder seg hvertfall. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 hehe... vegsir!?!!? du kan jo kjøre bort etterpå skal nok være der en stund hihi greit når dama IKKE bestemmer hva som skjer, vil ho ikke, så trenger ho ikke... personen i forholdet som tar pilla bestemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Er det nervepiller du snakker om nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Hehe. Greit når de tar piller ja. Men om hun begynner å mase om å hjem er det vel bare å banke henne litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Adios og mysild hvor i kristiansand holder dere til hen? Blir det noe kolonne fra sentrum og oppover eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 jeg er fra greipstad, og ad|os bor på sødal, opp på heia bak BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Kolonne fra byen og opp til Sørlandsparken? Litt kort avstand å arrangere kolonnekjøring for hehe Men for all del, er det en del biler så er det ikke uaktuelt. Stiller med to biler fra meg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Hva skjer med at dama "alltid" skal noe annet og slikt...? Ingen her inne som har dame som faktisk VIL på treff? Og slutt å kall oss for kjerringer Jeg har dame som VIL på treff! Jeg har dame OG jentunge som vil på treff Og dama vet bedre enn å mase om å gå når jeg er opptatt med bmw-ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Det er bra Du tar de med på treff? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Tar de med til parken... Men de får ikke lov å være med til evje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Hvorfor ikke? ;P Blir det for sent for ungen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Ja, også tror jeg både ho og dama har visse begrensninger for hvor lenge bil er morsomt... Er jeg som er den religiøse her i huset;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå