Dirty Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 haehae er fet den video'n de tar det mer serriøst en voldtekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 ja, vet... bra prodigt men alle med bmw kan jo komme ned klokka 3 da hehe... vi må jo oppover til 8 tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Høres bra ut mysild. jeg kommer vel i 4-5tia eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 hvor lenge tenker dere å være i sørlandsparken da?vurderer å droppe det, og så reise rett til evje. men noen som vet om det er trygt å kjøre til evje på sommerdekk? over froland og den veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 jeg blir der til jeg skal til evje, hvis sjoføren min skal da hehe... eller så kjører jeg outlander, og parkerer ett stykke unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Ser ut til at treffet ryker for min del..Har fått sykemelding og må holde meg i ro hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 dårlig unnskyldning... et treff er jo akkurat det du trenger for å blir frisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 hvor lenge tenker dere å være i sørlandsparken da?vurderer å droppe det, og så reise rett til evje.men noen som vet om det er trygt å kjøre til evje på sommerdekk? over froland og den veien. F''N det var jo en ting og tenke på, kanskje jeg må hive på vinterdekka eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Jeg nekter å bytte til vinterdekk nå... Så det bør ikke være for mye is og dritt oppover der, da har jeg heller mitt eget streetmeet i parken. Alene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 nei... må vel ikke det... jizzez gutter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Det er ikke noe snø på veien fra arendal til evje, ikke sist jeg var der ivertfall. og det er iverfall ikke snø fra kr-sand til Evje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Nei men da er det ikke noe problem da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Woohoo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 du trenger da ikke bekymre deg marius? hvis du ryker ut i en sving så er det ingen som ser det huff nå var jeg slem hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuPa-ZooN Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Hei hei.. er ny med dette her jeg.. men jeg kommer og til lørdag, og har med to kompiser til. =) åssen kommer jeg på lista liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå