Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja var et velykket treff dette selv med det dårlige været. dirtydicky tror jeg så deg på evje har diffuseren din løsnet? ellers var det ikke så mange biler jeg kjennte igjen utenom mysild og maramarius.

hehe stemmer. vær gang vi sladdet så løsnet den :lol:

• Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

neste gang blir diffuseren skrudd fast med gjennomgående skruer å masse strips.. og tanklokk ordna så ikke bensinen renner ut i sladd.. for da blir det b28 maskin :)

Skrevet

Rabies: Du skjønner hva jeg mener :lol: Har ordnet det nå...

Bmw 530d:

Var jo grei og la det bildet et stykke vekke fra bilen din, men nå har jo du kommet med innrømmelsen hehe

Kommmer kanskje litt sladdebilder også, men må kanskje fikse litt skilt og ansikt på dem :wink:

Skrevet

var på evje, kjørte rett forran bilen din kazynor. beklager at jeg ikke fikk hilst på dere.

var jo ikke noe særlig med spinning på evje. var vel en i en gammel volvo som dro en burnout. og endel som prøvde på bittelitt småspinning :cry:

var jo en gul amerikaner og en nissan 350z der da :shock:

Skrevet
ja da var det overstått :) var sinnsykt bra oppmøte!

men hva er dette jeg hører om at en fra stavanger eller noe smalt i en lyktestolpe? :?

Stemmer nok bra det:P

Det var "daffen" som klarte og vrenge bilen rundt og i en lyktestolpe.

Først så kom vi ned 1time for sent, og etterpå, så klarte han og ødelegge bilen. Fantastisk bra dag:P

Ellers så er jeg meget skuffet over att det ikke var en eneste e34 å se uten om min og daffen sin:P

Skrevet

og en Traktor! den stjal faenmeg show'et hehe....

noe annet som var litt spennede var jo en hvit mercedes 2.6 liter med M3 Rieger front...montert med LANGE treskruer og med sponfiberbiter som mellomlegg! :lol:

Skrevet

Bra treff i kr.sand i går folkens! Helt sinnsykt oppmøte, var vel kanskje 40-50 biler? :P Mye fint å se på også... Men hvorfor begynte folk å reise så tidlig? :roll: Jaja, artig var det hvertfall =)

Vi må prøve å få igang noen konkurranser til neste treff, det hadde vært kult.... Stikkord: Kjegler/burning, Stereo, Senking :P

Skrevet

Hehe, småen kjefta på meg på vei hjem... " Pappa søe fott";) Også ble ho bilsyk og spøy i bilen:S Kom meg ikke på streetmeet, for det ble så mye att og fram med hvor det skulle være, så jeg tok en liten sladdetur rundt i distriktet her.

Skrevet

Hehe... Tenkte på noen kjegler av den typen som ikke kunne "ubrukeliggjøre" en bil. ;)

Forresten, For ett vær det var igår hjemover fra Evje. Fy FAAADER. Aldri vært med på noe sånt. Var 5cm med snø på veien, og jeg på nesten blankslitte bakdekk.... Kjørte i 25km på nåla i 15minutter før det klarnet til.

Skrevet

Sant det. Problemet med hvis vi skal ha noen konkurranser er at da må vi ha premier, og det koster penger. Hvem skal betale for dem? Kan selvfølgelig spytte i 20kr hver, men er alltid noen som ikke vil bidra...

Skrevet

jeg kan gi en chip til m50b25/b28 motor i premie. om det en gang blir noe skikkelig noe arrangert..

men er jo også en mulighet for å ha treffet en søndag, utenfor sørlandssenteret, større og flatere plass.. kan ha mye mer fart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...