kazynor Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Jeg er med har jo ikke noe bedre å finne på hehehehe... noen som blir med på et lite sjøslag utpå kvelden da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Det blir nok banekjøring på rudskogen for min del den dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Hvem arrangerer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 kommer jeg vist bilen er klar, noe som den sikkert ikke kommer til å bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CandyCab Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 (X): kommer Takk får du gadd å sende pm til meg og folket, //Mysild!!! Ikke altid jeg får med meg alt.. Flott noen tar initiativ til dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 blir det noe kolonne fra stavanger området da? slenger meg på ved shell`n på moi, om skiltene kommer til rette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Takk for PM, har lyst å komme, men tror det blir litt langt og usikker på om jeg arbeider.. Hvor langt er dette ca fra stavanger? I tid..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 Det blir nok banekjøring på rudskogen for min del den dagen. fella! jeg som hadde tenkt å ta gten og la 320en min stå igjen visste ikke at det var bilkjøring den helga... hvem er det som har det? candycab: tenkte jeg kunne gjøre det, slik at folk ble litt informert hehe... virker jo som om det blir noen stykker og nå har det bare gått 1 døgn bare å slenge seg på med flere... oppdaterer førsteposten titt og ofte evt de som kommer fra vest og øst kan jo kanskje samkjøre litt? slik at folk kan kjøre sammen, så blir det en hyggeligere tur av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 Takk for PM, har lyst å komme, men tror det blir litt langt og usikker på om jeg arbeider.. Hvor langt er dette ca fra stavanger? I tid..? bare hyggelig hmmm... tar vel 2.5 time ca... mot 3 kanskje... er muligens noen andre fra vest som skal, så det går jo an å ta følge kan føre deg opp på usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morwik Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Dette må jo bygges opp til å bli et helt absurd mongoloid stort treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 er jo planen hehe... men dumt det var treff på rudskogen den helga! men folk kan jo se hva de vil tror det er få fra krsand og slikt som skal oppover, så vi skal nok få til et streetmeet på kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Ja har blitt noen på lista nå Har trua på at det blir bra ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Ja vi får ligge bak sammen da vettu. Hehe Har ikke noen planer om å miste lappen jeg heller Hvor lang tid var det du brukte fra kr.sand til stavanger i fjor? hehe... Gleder meg til treffet...Håper på maaasse folk Har tro på at jeg skal greie å lokke med meg et par kompiser også da Angående streetmeet, kan vel bli noe "kjeitete" å annonsere dette for andre folk bare 2-3 dager før? Eller? Planen er at du skal sende ut til kontakter i kristiandsandsområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Ja vi får ligge bak sammen da vettu. Hehe Har ikke noen planer om å miste lappen jeg heller Hvor lang tid var det du brukte fra kr.sand til stavanger i fjor? hehe... Gleder meg til treffet...Håper på maaasse folk Har tro på at jeg skal greie å lokke med meg et par kompiser også da Angående streetmeet, kan vel bli noe "kjeitete" å annonsere dette for andre folk bare 2-3 dager før? Eller? Planen er at du skal sende ut til kontakter i kristiandsandsområdet? Tror det var nesten 3 timer vi brukte, med stopp for å kjøpe noe mat, og dopause.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Jeg kommer med ståpikk og vikingfjord.Visst Dirtydicky har plass da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå