Gå til innhold

årets første bimmerstreff i sør 19 april 2009 kl 15 travpark

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

ja, takk for et flott treff gutter, og jenter...

må vel si at jeg lo litt godt når jeg så en gjeng komme mot bilen min når jeg kom... hehe... 2.5 døgn nesten uten søvn, resulterte i en nesten ferdig bil :-)

og må takke "stjerna" for en flott tur i m3en hans... må være det gøyeste jeg har sotte på i :-) gliste godt der jeg satt... hehe...

likte godt på filmen til inthe at mauro kjørte vekk slik at han filmet min bil mere :-P hehe

ja, kan sikkert få til noe kjeglekjøring, men da må vakter og bla bla bla leies inn, og slikt tar ikke jeg ansvaret for ;-) (jo det gjør jeg) hehe...

PS, jeg lager ny treff tråd om noen ukers tid, slikt at vi får blitt ferdig med all OT ;-) hehe

hva var det som tok så langtid egentlig? sette på bakfanger frontfanger skjørter lykter og lister ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dirty:

og bytte alle lister rundt vinduene, fikse hjulbrønnen, BYTTE panser og skjermer, henge eksosen opp ordentlig +++

Mauro: ja, ikke sant :-P haha

Gunnar: ja, var et bra oppmøte :-D

Okei da er jeg med . alt slikt plukk tar tid :wink:

hixooji5iwlad83t8rxk.jpg

Fant et bilde på mobilen. vi hadde sykt flaks at han fyren hadde oppe 1.5 timer lenger en han skulle.så takk takk til han ;) ellers hadde det ikke blitt evje tur på oss :lol: og nei bilen er ikke rosa vis noen lurer .er elendig mobil kamera :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i spenning...

Dirtydicky: været er ingen umnskyldning! Mange som stilte med ren bil :lol:

været var jo helt jævli i mandal.

+ vasket den på fredag kveld. så var rimelig fin før vi kjørte til kr.sand :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...