Dirty Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 ja, takk for et flott treff gutter, og jenter...må vel si at jeg lo litt godt når jeg så en gjeng komme mot bilen min når jeg kom... hehe... 2.5 døgn nesten uten søvn, resulterte i en nesten ferdig bil og må takke "stjerna" for en flott tur i m3en hans... må være det gøyeste jeg har sotte på i gliste godt der jeg satt... hehe... likte godt på filmen til inthe at mauro kjørte vekk slik at han filmet min bil mere hehe ja, kan sikkert få til noe kjeglekjøring, men da må vakter og bla bla bla leies inn, og slikt tar ikke jeg ansvaret for (jo det gjør jeg) hehe... PS, jeg lager ny treff tråd om noen ukers tid, slikt at vi får blitt ferdig med all OT hehe hva var det som tok så langtid egentlig? sette på bakfanger frontfanger skjørter lykter og lister ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Pussepussepussepusse;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Imponerende oppmøte! Dere er flinke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Dirty: og bytte alle lister rundt vinduene, fikse hjulbrønnen, BYTTE panser og skjermer, henge eksosen opp ordentlig +++ Mauro: ja, ikke sant haha Gunnar: ja, var et bra oppmøte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Dirty:og bytte alle lister rundt vinduene, fikse hjulbrønnen, BYTTE panser og skjermer, henge eksosen opp ordentlig +++ Mauro: ja, ikke sant haha Gunnar: ja, var et bra oppmøte Okei da er jeg med . alt slikt plukk tar tid Fant et bilde på mobilen. vi hadde sykt flaks at han fyren hadde oppe 1.5 timer lenger en han skulle.så takk takk til han ellers hadde det ikke blitt evje tur på oss og nei bilen er ikke rosa vis noen lurer .er elendig mobil kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 dårlig vasket ja! hehe.... MARIUS: SLENG UT BILDER!! og du fra grimstad/arendal, sleng ut bilder du også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 dårlig vasket ja! hehe.... vaska den ikke før treffet. det var så stygt vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Jada, skal slenge ut noen bilder nu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Prøve, prøve, prøve! http://i305.photobucket.com/albums/nn22 ... G_0318.jpg Funket ikke! Prøve mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Laster opp bilder i Photobucket nå, men tar litt tid det greiene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Venter i spenning... Dirtydicky: været er ingen umnskyldning! Mange som stilte med ren bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj Feed Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 2 biler med takluka på tilt, en uten.. merkelig syn ;P Eg må bare beklage att ikkje takluka kom opp med ein gong!! Det var ein glipp, men kom kom etter kvart!! Men det var eit bra treff elles!! Og det var veldig mye biler på Evje!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Venter i spenning...Dirtydicky: været er ingen umnskyldning! Mange som stilte med ren bil været var jo helt jævli i mandal. + vasket den på fredag kveld. så var rimelig fin før vi kjørte til kr.sand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå