Dj Feed Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Venter i spenning...Dirtydicky: været er ingen umnskyldning! Mange som stilte med ren bil været var jo helt jævli i mandal. + vasket den på fredag kveld. så var rimelig fin før vi kjørte til kr.sand Eg stilte med gansje fint vaska bil (børstelaus automat) Eg eg kjørte heilt ifrå varhaug!!
Dirty Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Venter i spenning...Dirtydicky: været er ingen umnskyldning! Mange som stilte med ren bil været var jo helt jævli i mandal. + vasket den på fredag kveld. så var rimelig fin før vi kjørte til kr.sand Eg stilte med gansje fint vaska bil (børstelaus automat) Eg eg kjørte heilt ifrå varhaug!! du kjørte ikke på grusvei regner jeg med eller sirdal ja. tja henta den vel ned med traktor te hovedveien ?
iNthe Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 problemer med brekket siden du har lagt ved foran hjulet?
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 hehe måtte av med splitterne, kom jo ikke rundt, og ville ikke ha samme sjebne som kim og får den ikke opp på jekk
Rabies Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Ser vel mer ut som han har kjørt hjulet opp på veden for å komme til under splitteren. Edit: For sent
Dirty Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 hehe måtte av med splitterne, kom jo ikke rundt, og ville ikke ha samme sjebne som kim og får den ikke opp på jekk må du faen mæ gi deg mysild, makan te skryting bilen er jo ikke så lav. vis du ikke får jekken under er du bare teit og rumperytter henne er det du ikke får den under sier du ? har du jekk til lastebil
Ad|oS Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Til og med jeg klarer ikke bruke vanlig garasjejekk, så han har nok litt problemer. Må enten bruke BMW-jekken eller få løfta litt i hjulbuene for å få garasjejekken under...
Ad|oS Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Her er et par bilder fra treffet på Evje. Ble desverre ikke så mange...
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 hahaha!! kuksuger! har en vanlig garasjejekk, men den kommer ikke til på jekkfestene ikke alle er så rompesåre som deg og tror de kan kjøre overalt med lav bil! haha!
Dirty Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Til og med jeg klarer ikke bruke vanlig garasjejekk, så han har nok litt problemer. Må enten bruke BMW-jekken eller få løfta litt i hjulbuene for å få garasjejekken under... har dere ikke racing jekk fra biltema? ferskinger
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 Til og med jeg klarer ikke bruke vanlig garasjejekk, så han har nok litt problemer. Må enten bruke BMW-jekken eller få løfta litt i hjulbuene for å få garasjejekken under... løfting i hjulbuer er fra og med nå uaktuelt for meg hehe... den nederste bmwen er forøvrig en m3
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 Til og med jeg klarer ikke bruke vanlig garasjejekk, så han har nok litt problemer. Må enten bruke BMW-jekken eller få løfta litt i hjulbuene for å få garasjejekken under... har dere ikke racing jekk fra biltema? ferskinger hvemhvahvorFORTELL!!
iNthe Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 racing-jekk er genialt.. (og billig for tida) kommer under 80mm senkesett og infinity-skjørter. det kaller jeg lavt, ikke 60mm og m3 skjørter og 45profil dekk
Dirty Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 hahaha!! kuksuger! har en vanlig garasjejekk, men den kommer ikke til på jekkfestene ikke alle er så rompesåre som deg og tror de kan kjøre overalt med lav bil! haha! haha og lenge var det din Gt leppe varte sa du når du hadde den montert ? 2timer hørte jeg rykter om du skrev. haha fersking!
Ad|oS Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 http://www.biltema.no/products/product. ... mId=130300
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå