///Mysild Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 oi!! sier du som ikke ser hull med diameter på 2 to meter!! DET KALLER JEG FERSKING!!! oki inthe, får gå å se, er så sykt lei av å kjøre på plank
Dirty Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Til og med jeg klarer ikke bruke vanlig garasjejekk, så han har nok litt problemer. Må enten bruke BMW-jekken eller få løfta litt i hjulbuene for å få garasjejekken under... løfting i hjulbuer er fra og med nå uaktuelt for meg hehe... den nederste bmwen er forøvrig en m3 pga dårlig hjulbuer?? sparkel??
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 haha! ikke alle biler er limt som din, du snakker jo av erfaring haha... nei, nye skjermer hehe... og ny lakk men du vet vel kanksje ikke hva ny lakk, og det å ta vare på bilen er du
Dirty Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 haha! ikke alle biler er limt som din, du snakker jo av erfaring haha... nei, nye skjermer hehe... og ny lakk men du vet vel kanksje ikke hva ny lakk, og det å ta vare på bilen er du haha så om 1 år så tåler skjermene dine mer ? når salt og vann har fått satt seg . det du mener? heldigvis har jeg en bil jeg er fornøyd med, og som jeg liker å bruke å kjøre med. ikke som deg, er ikke noe m3 vettu, skal brukes
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 bruker min jeg... som inthe sin, en arbeidsbil haha... men nok om det... vi tar dette på msn din romperytter!
iNthe Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 tror min stakkars bil blir brukt litt hardere.. men så er jeg ikke så nøye på om det blir skrap og delene knekker.. er jo bare å kjøpe nye.. må visst bytte hele spindelen i bakstillinga på min, den knakk å hjullageret eksploderte i ei kappkjøring
marararius Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Og jeg skal ut å skyte med hagle nå! Pang pang..
Dirty Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 er jo bare kødd. men er jo morro, men hva med å låne glattkjøringsbanen ? vært shitmorro bare for bimmers.
Ad|oS Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Sondre og jeg prata litt om det i går, men fant vel ut at det blir litt mye stress. Må visst ha mye sikkerhetsutstyr og slikt, blant annet sykebil klar +++ Men er jo en idè å legge neste treff til en søndag slik at folk kan kjøre der når den likevel er oppe for alle!?!? Og så ha et eget BMW-treff litt senere på dagen
marararius Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Ser for meg Sondre på glattkjøringsbanen med hvite felger
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 får ta turen opp og høre med de etterhvert... kan jo være en ide, men blir litt stress med folk også... vanskelig å få folk til å skulle betale, de som labber kommer jo bare inn uansett hehe... men får høre hadde vært artig...
Dirty Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Hehe. er ikke likegøy å kjøre sammen med 200 sx turbo biler og alt annet gromme "proff" folk som kjører. gøyere med bare bmw, og kan teste ut ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå