Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

oi!! sier du som ikke ser hull med diameter på 2 to meter!! DET KALLER JEG FERSKING!!! :-P

oki inthe, får gå å se, er så sykt lei av å kjøre på plank :-P

• Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Til og med jeg klarer ikke bruke vanlig garasjejekk, så han har nok litt problemer. Må enten bruke BMW-jekken eller få løfta litt i hjulbuene for å få garasjejekken under...

løfting i hjulbuer er fra og med nå uaktuelt for meg :-P hehe...

den nederste bmwen er forøvrig en m3 ;-)

pga dårlig hjulbuer?? sparkel?? :rompe:

Skrevet

haha! ikke alle biler er limt som din, du snakker jo av erfaring ;-) haha... nei, nye skjermer ;-) hehe... og ny lakk ;-)

men du vet vel kanksje ikke hva ny lakk, og det å ta vare på bilen er du ;-)

Skrevet
haha! ikke alle biler er limt som din, du snakker jo av erfaring ;-) haha... nei, nye skjermer ;-) hehe... og ny lakk ;-)

men du vet vel kanksje ikke hva ny lakk, og det å ta vare på bilen er du ;-)

haha så om 1 år så tåler skjermene dine mer ? når salt og vann har fått satt seg . det du mener? :P

heldigvis har jeg en bil jeg er fornøyd med, og som jeg liker å bruke å kjøre med. ikke som deg, er ikke noe m3 vettu, skal brukes :lol::lol:

Skrevet

tror min stakkars bil blir brukt litt hardere.. men så er jeg ikke så nøye på om det blir skrap og delene knekker.. er jo bare å kjøpe nye.. må visst bytte hele spindelen i bakstillinga på min, den knakk å hjullageret eksploderte i ei kappkjøring :P

Skrevet

er jo bare kødd. men er jo morro, men hva med å låne glattkjøringsbanen ? vært shitmorro bare for bimmers.

Skrevet

Sondre og jeg prata litt om det i går, men fant vel ut at det blir litt mye stress. Må visst ha mye sikkerhetsutstyr og slikt, blant annet sykebil klar +++

Men er jo en idè å legge neste treff til en søndag slik at folk kan kjøre der når den likevel er oppe for alle!?!? Og så ha et eget BMW-treff litt senere på dagen

Skrevet

får ta turen opp og høre med de etterhvert... kan jo være en ide, men blir litt stress med folk også... vanskelig å få folk til å skulle betale, de som labber kommer jo bare inn uansett :-s hehe... men får høre ;-) hadde vært artig...

Skrevet

Hehe. er ikke likegøy å kjøre sammen med 200 sx turbo biler og alt annet gromme "proff" folk som kjører. gøyere med bare bmw, og kan teste ut ting. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...