///Mysild Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 mail til skantraf er sendt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Sorry at jeg kom litt sent på lørdag Men jeg fikk jo bevist at M3 kan brukes til/med hele familien Hehe. er ikke likegøy å kjøre sammen med 200 sx turbo biler og alt annet gromme "proff" folk som kjører. gøyere med bare bmw, og kan teste ut ting. Vi (SS-racing) skal jo arrangere treff for gateregistrerte biler på trafikksenteret til lørdag (19.04), se http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=78031. Siden vi ikke får lov å slippe utpå biler med prøveskilter, så regner jeg med det blir noe færre sx'er enn tidligere treff... Så da er det gode muligheter for å leke seg og "teste ut ting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 klart man kan ha det morro med bmw. var ikke det jeg mente. og m3 ikke minst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 fikk noen heftige bilder yahn hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Bare send meg pm når neste treff blir så er jeg klar. Håper bare jeg har fått tingene jeg har bestillt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 nja, får se om jeg gidder å spamme spammer alle som sa kanskje og de som kom, men andre som ikke gir respons, gidder jeg ikke hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Fikk fart på familie-vogna Takk til Ad|oS for bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Fikk fart på familie-vogna Takk til Ad|oS for bildet... Faen at jeg ikke fikk med meg dette da. Også med hele familien "på tur" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 SÅnn går det når folk bare stikker av og ikke blir til siste slutt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 han som filmet, heter ikke han cise på forumet eller noe? matsi kanksje? han tok jo masse bilder... sleng ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Var ikke morwik hvertfall. Han har vel E46 318coupe, og kan ikke huske noen slike der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 endret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Puleberg sin cab. Treffets laveste? synd jeg ikke fikk kommet da, for min er enda lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 19, 2008 Forfatter Share Skrevet April 19, 2008 da hadde du ikke komme inn hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå