///Mysild Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Skrevet Februar 27, 2008 Ja vi får ligge bak sammen da vettu. Hehe Har ikke noen planer om å miste lappen jeg heller Hvor lang tid var det du brukte fra kr.sand til stavanger i fjor? hehe... Gleder meg til treffet...Håper på maaasse folk Har tro på at jeg skal greie å lokke med meg et par kompiser også da Angående streetmeet, kan vel bli noe "kjeitete" å annonsere dette for andre folk bare 2-3 dager før? Eller? Planen er at du skal sende ut til kontakter i kristiandsandsområdet? ja blir det sendt ut for tidlig står halve krsanspolitistyrke der og ser på! (begge bilene) haha... nei da, men ja, tenkte det... før har det blitt sendt ut ei uke før, og da har det vært mot 200 stk og masse folk! hvis det blir åretsførste treff, og folk er klare, så blir det som dette skjedd flere en en gang http://www.youtube.com/watch?v=0SDnEBzQJ7w EDIT: LOL ågedal!! men du kan kjøre isen din på bimmerstreff først
marararius Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Jeg kommer med ståpikk og vikingfjord.Visst Dirtydicky har plass da.... Åå, bare hold deg unna dama mi så Hehe
kazynor Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Jeg kommer med ståpikk og vikingfjord.Visst Dirtydicky har plass da.... Åå, bare hold deg unna dama mi så Hehe hehe tror du kan slappe av marius...virker mer som om han har planer om å sjenke dirty hehe..... han har jo med ståpikk og vikingfjord...og håper at Dirty har plass...plass til hva?
Cise Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 e30 kollone fra grenland mest sannsynelig Og de med e36? de kommer i kollone fra grimstad ikke sant boddiz (ivertfall noen av de)
Boddiz Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Jo det er helt riktig! Må få til en kolonne fra øst denne gangen og! :)
marararius Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 e30 kollone fra grenland mest sannsynelig Og de med e36? de kommer i kollone fra grimstad ikke sant boddiz (ivertfall noen av de) Da joiner jeg derifra
mpwr Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 noen som er klar for å brenne gummi =)=)=)=)=)
mpwr Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 alle må stille med nye bakdekk, så skal det nok bli litt røyk å morro =)
///Mysild Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 du er nok klar tenker jeg! gleder meg til å ut å sitte på hihi.. ser jo ut som om vi blir en del stykker nå, så kan jo bli bra dette edit: morten, lær deg å bruke "endre" når du skriver to innlegg etter hverandre
marararius Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 noen som er klar for å brenne gummi =)=)=)=)=) Vet jo at du ihvertfall ikke sparer på gummien Hehe Får komme med nye bakdekk, så får vi se hvordan de er når jeg kommer hjem igjen. Satse på at jeg har fått brukt litt
Rabies Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 endelig en fordel med strikkmotoren min Et enormt lavt forbruk av bakdekk
Mauro Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Høres kjempe gøy ut, men har dessverre ikke fått lappen tilbake da. Etter Mai er jeg klar!
///Mysild Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Skrevet Mars 1, 2008 sikkert d blir den 12'te?? ja, har fri den helga derfor jeg velger å ha det da skal jeg skrive deg opp på kanskje? hehe... morten SKAL svi gummi MAURO: ja menne, kan du ikke få noen til å kjøre deg ut da (les, "kjøredinbil" ) hyggelig å hilsepå... og hvis vi får til et treff på kvelden, er det jo greit å ha sjofør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå