Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja vi får ligge bak sammen da vettu. Hehe :) Har ikke noen planer om å miste lappen jeg heller :roll:

Hvor lang tid var det du brukte fra kr.sand til stavanger i fjor? :D hehe...

Gleder meg til treffet...Håper på maaasse folk :P Har tro på at jeg skal greie å lokke med meg et par kompiser også da :P

Angående streetmeet, kan vel bli noe "kjeitete" å annonsere dette for andre folk bare 2-3 dager før? Eller? Planen er at du skal sende ut til kontakter i kristiandsandsområdet?

ja ;-) blir det sendt ut for tidlig står halve krsanspolitistyrke der og ser på! :-s (begge bilene) haha... nei da, men ja, tenkte det... før har det blitt sendt ut ei uke før, og da har det vært mot 200 stk og masse folk!

hvis det blir åretsførste treff, og folk er klare, så blir det som dette ;-) skjedd flere en en gang :-P

http://www.youtube.com/watch?v=0SDnEBzQJ7w

EDIT:

LOL ågedal!! men du kan kjøre isen din på bimmerstreff først ;-)

• Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg kommer med ståpikk og vikingfjord.Visst Dirtydicky har plass da....

Åå, bare hold deg unna dama mi så :D Hehe :P

hehe tror du kan slappe av marius...virker mer som om han har planer om å sjenke dirty hehe..... :lol:

han har jo med ståpikk og vikingfjord...og håper at Dirty har plass...plass til hva? :shock::lol::lol::lol:

Skrevet
e30 kollone fra grenland mest sannsynelig :)

Og de med e36? :shock:

de kommer i kollone fra grimstad :P ikke sant boddiz :P

(ivertfall noen av de)

Skrevet

du er nok klar tenker jeg! :-P gleder meg til å ut å sitte på :-) hihi..

ser jo ut som om vi blir en del stykker nå, så kan jo bli bra dette :-)

edit: morten, lær deg å bruke "endre" når du skriver to innlegg etter hverandre :-P

Skrevet
noen som er klar for å brenne gummi

=)=)=)=)=)

Vet jo at du ihvertfall ikke sparer på gummien ;) Hehe :) Får komme med nye bakdekk, så får vi se hvordan de er når jeg kommer hjem igjen. Satse på at jeg har fått brukt litt :D

Skrevet
sikkert d blir den 12'te??

ja, har fri den helga :-P derfor jeg velger å ha det da :-) skal jeg skrive deg opp på kanskje? hehe...

morten SKAL svi gummi :-P

MAURO: ja menne, kan du ikke få noen til å kjøre deg ut da (les, "kjøredinbil" :-D) hyggelig å hilsepå... og hvis vi får til et treff på kvelden, er det jo greit å ha sjofør ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...