Slaesj Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Mulig det finnes andre poster som omhandler det samme , men jeg prøver meg her uansett ; Som sagt , har en 95' 320i med orginalt M52B20 motor , men grunnet motor havari (bom giring) så ble den byttet til en M50B25. Hva skal til for at jeg får den registrert og godkjent som en 325? Mvh. Mats Solbakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Først å fremst bremsene, understell kan kanskje bli et spørsmål, selv om jeg tviler på at det er hva de legger seg mest opp i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slaesj Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 Noen som vet hvor jeg får tak i papirer på hvor mye bremsene mine tåler og sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Er motorene like å se på så er det vel ikke nødvendig å nevne noe? De finleser ikke alle nummer på motoren på vanlig EU, de skal sjekke rammenummer/chassinummer men ikke alle gjør det heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Er vel ingen som ser om det sitter en M50B20 eller M50B25 der vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slaesj Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 Hehe , nei det er sant! Kommer aldri til å bli tatt for å skifte motor , men her er det snakk om å få godskrivet bilen som en 2.5liter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Det kan nok tenkes at du må ha 325 understell,for og godkjenne bilen med 2.5l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Hehe , nei det er sant! Kommer aldri til å bli tatt for å skifte motor , men her er det snakk om å få godskrivet bilen som en 2.5liter.. Det var jo en her inne som ble tatt for litt siden fordet noen hadde tystet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcfire Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Men er det ikke likt da mht understell, foringer, bremser.... bortsett fra gir/kardang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Mener jeg har hørt at motor må være nyere enn den du hadde i? Men jeg er ikke expert altså.. Mener å ha hørt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Mener jeg har hørt at motor må være nyere enn den du hadde i?Men jeg er ikke expert altså.. Mener å ha hørt det? sant det, ikke bare motor, men understells deler også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Ja da er jo plutselig litt værre for deg? Såvidt jeg vet har du byttet ut en M52 med en M50.. Og da er du no-good uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Er samme understell på 320 og 325, men du har en annen utveksling på drivverk! Siden du har 95 mod og har byttet til en eldre motor, er det vel sikkert ganske umulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå