Bjørn Hetland Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 selger som i teksten over fangere til E32 med PDC foran og bak. Komplett med ledningsnet og PDC-boksen. har ikke demontert buzzeren ennå. http://bmwfans.info/original/images/8154_z.img
Bjørn Hetland Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Skrevet Februar 27, 2008 sitter hjemme med syke barn, skal nok ta meg en tur i morgen å ta noen bilder, støtfangerene er svarte uten skader annet enn noen riper, og er nok av den typen som står på 750, har også grill med nyrer, og panser hvis det er interessant. Disse delene er i tillegg ganske så store, så de er jo litt kronglete å sende dem på vanlig måte.
wicky124 Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 om det blir interessant med kjøp kan du bare levere alt til nærmeste dhl kontor..eller så kommer de og henter...gode avtaler der da jeg jobber der:)
Bjørn Hetland Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 hei her er noen bilder, av fangeren foran og bak
E30cab.... Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 Har ikke peiling på ka so passa på ka men passer fangarane på e34
Bjørn Hetland Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 Ja det var det da, jeg hadde sett for meg ca.2000,- kroner og da kan den som kjøper det få med det han måtte ønske av panser og grill/nyrer hvis en ikke har det fra før av. Kurve/tåkelysene er solgt, selv om de er på bildet. de fleste ripene som er på delene er kommet etter at delene ble demontert av de som hadde bilen før meg, og har lagret dem litt dårlig. Kan gjerne få noen kommentarer fra andre om dette er mye eller lite for disse delene.
wicky124 Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 hm...2k for PDC fangere og 750front?sort farge på bilen?
Bjørn Hetland Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Skrevet Mars 25, 2008 bump det skal være lik 750 front, og fargen er svart, men den bør nok males litt for å få "rett" finish vil jeg tro, men alle delene er hele og fine bortsett fra lagrings riper.
wicky124 Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 kan jo gi deg mine deler i bytte?så har du komplett bil..
Bjørn Hetland Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 kan jo gi deg mine deler i bytte?så har du komplett bil.. HEHE en god tanke kanskje, men jeg har ikke en registrert bil, jeg vil bare bli kvitt mest mulig deler på den bilen jeg har, vil helst ikke ha noe deler tilbake. jeg har en hel del deler hvis du trenger, feks el-vindusheis osv
wicky124 Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 hmm...blir jo pes å frakte alt opp til oslo..så planen var å kjøre ned bytte deler og kjøre tilbake..hmm...alt utstyr funker jo på bilen min...hmm..tror jeg...nå dukker det sikkert opp masse jeg trenger:p
Bjørn Hetland Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Skrevet Mars 27, 2008 det går selvfølgelig. men det ender jo opp med at jeg hiver de delene som du setter igjeb hos meg. Og det er jo også begrenset hvor lenge jeg gidder å ha bilen stående før den tar for mye plass. noen deler kommer jeg nok til å demontere å spare uansett, men mye komer nok til å havne på hoggeren. Der er også komplette dempere med nivå og EDC, hvis noen trenger det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå