Gå til innhold

E34 M5 ikke for salg lenger


martsimo
 Share

Anbefalte innlegg

Etter grundig vurdering har jeg nå bestemt meg for å selge M5en på grunn av økonomiske årsaker i forbindelse med husbygging.

Bilen er i utgangspunktet en 1988 modell 520 som er totalt ombygd til 3,6 M5. Donorbilen til ombyggingen var en 1990 modell M5 som fikk helt ny motor i Tyskland i 1997.

Har regninger på over 100 000 fra tysk BMW forhandler i forbindelse med denne opperasjonen.

KM stand 123 000

Bilen har vært helt rensket ned og totalt oppbygd som BMW M5 3,6 både innvendig, under, utvendig og motormessig.

Den har sort M5 sportskinn, midtkonsol, hanskerom, dørsider, girkule er også i sort skinn. Originalt M-tech II ratt og girkule. Tak og stolper er trukket i sort.

Bilen er senket 50\40 med Bilstein dempere forann og gule koni bak.

Mye nytt i år:

bærearmer,casterstag,lenkearmer,parallellstag,styrestag, alle endeledd, bremseskiver foran og bak, stabstagforinger,dempetårnlager foran,hjulstillingskontroll, ny radiator,clutch, bunnpakning, nye plugger, plugg ledninger, fordeler++

Det står 18" Rondell 8,5x18" og 10x18" med nesten nye dekk, og 16" alufelger med gode Continental piggfrie vinterdekk. Rondell felgene har en del kantsår og lakkskader.

Bilen er har nylig vært gjennom en større oppgradering med tanke på karosseri og lakk. Den er blitt hellakkert i sort for en uke siden. Kvitteringer på dette medfølger.

Det er og blitt skiftet en del lister utvendig i forbindelse med dette.

Litt utstyr\deler

Det er montert V8 grill og panser

Bakrutesenker

Lyktelister

Sorte nyrer

Sorte DE lykter

Oppgradert stereo, men ingenting synlig utenom selve spilleren.

El takluke

El speil

El gardin i bakrute

Kjørecomputer

Sort skinn

Alt M innvendig

KN filter

+++

Bilen er pr dags dato ikke godkjent ombygd som M5, men har vært i kontakt med biltilsynet i Haugesund om dette. Her har jeg fått meg en kontakt person for godkjenningen og alt tyder på at dette skal gå smertefritt på grunn av at all dokumentasjon som er påkrevd er fremlagt.

Den står i dag registrert som 1988 modell 520i. Den kan selges godkjent, men den vil da ikke bli solgt før april\mai grunnet at jeg må prioritere husbygging for øyeblikket da dette opptar det meste av min tid.

PRIS: 135 000,-

qqlg6fz1req4rhs681i9.jpg

quwi0uoys1r0tpj3q3h0.jpg

ev5wnrc45ufcvdsfa86i.jpg

5ri7cvmso6aluwie9smh.jpg

awc1syjhenpcuoozg2s5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt 135 000,-

Den blir ikke så mye endring i prisen om den selges godkjent da jeg allerede har fått tilbakemelding fra BT om at det etter all sannsynlighet kom til å gå fint. Det er vil jo ikke bli så mye ekstra utgifter for å få selve godkjenningen nå som bilen er klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv gjerne det dere mener om prisen..

Jeg har satt en pris ut fra det jeg selv har gitt for bilen og det som er lagt ut på bilen for å få den i den standen den er i dag.

Dersom prisen er feil vil jeg gjerne høre det.

Pris diskuteres dersom noen kommer og ser og prøver bilen..

Men når det er sagt beholder jeg den heller selv enn å gi den bort..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei får håpe det at det ikke byr på problemer..:)

Får se hvordan responsen blir, har hatt ett par tlf etter jeg la den ut på autodb.no nå nettopp.. Men stort sett pratmakere, men det er vel ikke til å unngå..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok bra om du får bilder av det. Er interiøret også like strøkent som bilen?

Interiøret er svært bra, ingen hull eller skader.. :)

Følger med en del deler utenom:

ekstra hattehylle med original el rullegardin

dørsider i sort skinn

ekstra lykter

+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...