HungerForE30 Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Parker denne bilen i en varm garasje og ta den frem når huset står ferdig. Gjør ferdig gokjenninga da. Med den jobben som er gjort i denne bilen så har du bil i laaaaaaang tid. (og du vil sikkert angre etter salg) STRØKEN bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas23 Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 hvordan er det med rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Sikkert et dumt spørsmål, men jeg spør allikavel. Interesert i bytte i en 99 Golf Gti + et lite mellomlegg fra min side? Hvis det kunnet vært interesangt så er det bare og hyle ut så får vi kike litt nøyere på bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 hvordan er det med rust? Nå når den ble nylakkert ble alle antydninger til rust selvsagt tatt. Dersom det skulle oppstå rust på den nå går det på garantien til lakkesenteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 hvordan er det med rust? Nå når den ble nylakkert ble alle antydninger til rust selvsagt tatt. Dersom det skulle oppstå rust på den nå går det på garantien til lakkesenteret Korlenge er den garantien på da? Og kor og ka rust var det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 Det var rustblører på hjulbuer bak og litt rundt tanklokket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 Bilen er ikke lenger til salgs. Har bestemt meg for å hvertfall beholde den til den er godkjent og muligens etter det også. Bilen kommer til å stå fint i garsjen frem til finværet kommer, så blir det heller innkjøp av en grei bruksbil i tillegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Synd at jeg ikke så annonsen litt før:( Er veldig interessert, men du får gi et hint om du vil selge den igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg