Johnny Bravo Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 ifølge utstyrslisten til bilen min så har jeg "226 Sports suspension settings", men framfjørene mine er røde og de bak vet jeg rett og slett ikke hvilken farge de er.. Den er ganske lav synes jeg. Kjører 255/35-18 på 8,5 BBS RK2 felger. Innpresset vet jeg ikke, men kan sjekke siden.. Det stod på 255/35 dekk før jeg byttet også, men de subbet ikke. Nå subber det, men de dekkene jeg kjøpte har ganske rette vegger, har tenkt å kjøpe Falken til sommern for de snevrer ganske mye inn. Grensen for subbing-ikke subbing er ganske hårfin føler jeg så de gummipakningene vil nokk gjøre susen tenker jeg. Men vil jo helst ha den rette looken da. Slik at glipene blir lik.. Så får vi heller se om jeg går for coilovers siden en gang når jeg har for mye penger
Anderslien Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Skrevet Mars 2, 2008 Kanskje du har et annet sportsunderstell du da. Hvordan finner jeg den komplette utstyrslista på bilen min egentlig?
Johnny Bravo Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Mulig, ikke vet jeg.. Utstyrslista fikk jeg av en jeg kjente på et bmw-verskted til å printe ut til meg. Men jeg vet det har vært et par tråder her der iallefall en person har postet utstyrslisten til alle som har vært interresert...
Superbeetle Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Når du senker med senkeskåler, så flytter du som sagt fjæra lenger opp, akkurat som om du skulle hatt senka bilen 10mm til. Og dette gjør at demperen går enda lenger ned, og da vil den gå imot gummi demperen. Enig? Ja tror jeg er enig nå Fjæren vil ikke miste spenn med senkeskåler, bare komme lenger opp. Men toppmutteren på demperen vil jo komme lenger ned, så da vil jo demperen gjerne bunne lettere...
Anderslien Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Skrevet Mars 2, 2008 Når du senker med senkeskåler, så flytter du som sagt fjæra lenger opp, akkurat som om du skulle hatt senka bilen 10mm til. Og dette gjør at demperen går enda lenger ned, og da vil den gå imot gummi demperen. Enig? Ja tror jeg er enig nå Fjæren vil ikke miste spenn med senkeskåler, bare komme lenger opp. Men toppmutteren på demperen vil jo komme lenger ned, så da vil jo demperen gjerne bunne lettere... Det er helt rktig Fikk erfart dette på første bilen min (520i). Senka med originale dempere, og ville ha den ned 1cm til. Kjøpte da senkeskåler og satte på de, og da ble den helt stiv foran. Fordi da bånnet den. Gikk bare ikke ann å senke mer. Noen som vil kjøpe senkesettet mitt?
Padi Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Hei. Jeg har senka min touring 35/20 men vil ha den lavere foran.Går det med orginale dempere og senke den 10mm til med senkeskåler. Har hørt at en ikke bør overskride 40mm senk på orginale dempere, men her er det jo bare snakk om 5mm (45mm totalt foran). Hva tror dere, vil dette gå eller. Glenn
Superbeetle Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Det vil jo alltids gå! Alt går jo..Egentlig bør man vel bytte dempere ved 40mm senk også.. følte dette ble et bra svar
AndersM Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Det går med mer.. jeg godkjente akkurat 50/40 senke på org. dempere på min touring.. Har satt på senkeskåler nå i tillegg.. Ble litt mere stuk på den nå Samt litt stivere i fronten.. Men lurer på om jeg skal få på "korte" dempere eller coilovers til høsten/neste år..
Anderslien Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 Det går med mer.. jeg godkjente akkurat 50/40 senke på org. dempere på min touring..Har satt på senkeskåler nå i tillegg.. Ble litt mere stuk på den nå Samt litt stivere i fronten.. Men lurer på om jeg skal få på "korte" dempere eller coilovers til høsten/neste år.. Du har ikke et bilde så jeg ser hvor lav bilen din er? Nå har jeg bestilt coilovers fra England! Ble utrolig billig. Kan bestille opp fler hvis noen vil ha til sin E46.
Padi Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Det går med mer.. jeg godkjente akkurat 50/40 senke på org. dempere på min touring..Har satt på senkeskåler nå i tillegg.. Ble litt mere stuk på den nå Samt litt stivere i fronten.. Men lurer på om jeg skal få på "korte" dempere eller coilovers til høsten/neste år.. Konge, da er det bare og montere senkeskåler på min da. Er det noen spesielle jeg bør kjøpe som er god kvalitet eller er det hips om haps hva jeg kjøper
-Lasse- Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Det går med mer.. jeg godkjente akkurat 50/40 senke på org. dempere på min touring..Har satt på senkeskåler nå i tillegg.. Ble litt mere stuk på den nå Samt litt stivere i fronten.. Men lurer på om jeg skal få på "korte" dempere eller coilovers til høsten/neste år.. Du har ikke et bilde så jeg ser hvor lav bilen din er? Nå har jeg bestilt coilovers fra England! Ble utrolig billig. Kan bestille opp fler hvis noen vil ha til sin E46. Hva heter dette kitet?
-Lasse- Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Det går med mer.. jeg godkjente akkurat 50/40 senke på org. dempere på min touring..Har satt på senkeskåler nå i tillegg.. Ble litt mere stuk på den nå Samt litt stivere i fronten.. Men lurer på om jeg skal få på "korte" dempere eller coilovers til høsten/neste år.. Konge, da er det bare og montere senkeskåler på min da. Er det noen spesielle jeg bør kjøpe som er god kvalitet eller er det hips om haps hva jeg kjøper Jeg har iallefall ingen god erfaring med supersport skåler. Disse slo sprekker når jeg hadde de på E90'en min. Gikk rett i søpla etter et par mnd'er.
AndersM Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Er supersport jeg har.. Kjøpte de hos koed.. Men jeg beholdt av av gummi pakniner for å hindre slag osv.. Kan ta de vek for å få den lavere, men ikke å anbefale Ligger bilder i tråden min under show off.. Men ser ikke så lav ut synes jeg på bildene.. har 8cm fra frontfanger til bakken...
Anderslien Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 Det går med mer.. jeg godkjente akkurat 50/40 senke på org. dempere på min touring..Har satt på senkeskåler nå i tillegg.. Ble litt mere stuk på den nå Samt litt stivere i fronten.. Men lurer på om jeg skal få på "korte" dempere eller coilovers til høsten/neste år.. Du har ikke et bilde så jeg ser hvor lav bilen din er? Nå har jeg bestilt coilovers fra England! Ble utrolig billig. Kan bestille opp fler hvis noen vil ha til sin E46. Hva heter dette kitet? Heter Janspeed coilover kit. Anders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå