rogerj Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Her er min bil. Bmw 325 E46 clubsport 2002 modell. Dette er min første BMW, etter å ha eid 12 biler til nå. Kjøpte den like før jul, og er veldig fornøyd så langt vertfall Skal se om jeg ikke blir litt mere aktiv her på forumet fra nå av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerj Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 Så stakk bildene av.. Gjør ett nytt forsøk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Jævli pen bil, er det en kompressor jeg skimter neddi der?? Effekt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerj Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 Ja, glemte å skrive at det er ESS kompressor på den. 310 hk skal det visst være. Mere nøyaktig svar kommer etter jeg har vært i benk:) Skal ha den på rullende landevei om ca en uke fra i dag av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Utrolig pen bil. Planer med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schviiin Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 jævla nice bil det der!! Fin farge, og knall flotte felger:) fin motor effekt og ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Er de speila der originale på clubsport? Pen bil foresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerj Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 Aner ikke.. Det kan kanskje noen andre svare på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wezt Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Har du kjøpt denne bilen fra Troms, Senja/Finsnes !? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Hvordan gikk effekttestinga?? Bare å legge ut flere bilder og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Husker jeg kikka på den ja! Hadde nok hatt den i dag om forrige eier ville hatt cab i innbytte... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Strøken bil! Digger den fargen Ble vel mnd. bil her på forumet her i fjor en gang denne? De speila er vel e36 m3 speil. Gjør seg bedre med e46 m3 speil etter min mening, men.. Sånn kompressor har jeg lyst på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Fin bil og fin farge, men kunne personlig godt ha klart meg uten lyktesenkerne/øyelokka. Gromt med kompressor da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wezt Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Denne aktuelle bilen er gått veldig langt, samt steinhardt kjørt! Den er også gått enda lengre enn speedometeret viser. Denne bilen ble solgt billig, og det var det nok en grunn for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 mener og huske den lå ute ganske billig etter hvert ja. Med tanke på at det er en 2002 mod. clubsport + kompressor så synes jeg det var mistenkelig billig uten at jeg har hørt eller tror det er noe negativt om bilen... Den ser jo iallefall strøken ut Mener og huske girkassa sang på siste verset enest? sikkert byttet nå.. hva baserer du dette på da? har du personlig kjennskap til bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå