Tommy V Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Har nå fått montert Eibach senkefjærer (30/20) på min E46. Er meget fornøyd med resultatet! Ble ikke så veldig mye lavere men er ikke mye som skal til Legger ved før/etter bilder. Kom gjerne med kommentarer! Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 ble jo flott men kommer nok til å synke litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 er den senka 30/20? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy V Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 er den senka 30/20? 30 framme og 20-25 bak ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnleif Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Det var jo bra. ps e det du som jobbe på swire? Mvh Gunnleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy V Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 Det var jo bra.ps e det du som jobbe på swire? Mvh Gunnleif Nei, er nok ikke d du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Spot on \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 perfekt:) slike tråder skulle det vært flere av:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Det der ble veldig bra! Jeg kjørte på eibach pro kit på min forrige bil... Meget behagelige og gode fjærer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Treet bak der døde i mellomtiden =) Ble bra senk ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Treet bak der døde i mellomtiden =) Ble bra senk ja. senking tar tid vettu hehe ble bra med senk, og som sagt, den siger nok litt til, når fhørene får satt seg ordentlig osv.. pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy V Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 Treet bak der døde i mellomtiden =) Ble bra senk ja. Hehe Det første bildet er tatt ifjor sommer og det andre for ett par dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Helt perfekt senk dette mener nå jeg . Noen andre oppgraderingsplaner for fremtiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy V Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 Helt perfekt senk dette mener nå jeg .Noen andre oppgraderingsplaner for fremtiden? Har siden jeg kjøpte bilen gjort følgende: - Byttet alle blinklys - Kjøpt 19" felger - Byttet fra tre- til alu-interiør - Montert Eibach senkesett I fremtiden planlegger jeg å kjøpe M-tech 2 styling. Front og baklukespoiler til å begynne med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Dette så jo meget bra ut! Mye kostet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå