Kimmit Racing Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 for å si det sånn avdelingen her rundtom er kjent for å vere litt sånn jalla..og den m3 de har som er bygd opp er vel neppe bygd av deler de selv selger..den ble vel kjøpt ferdig som eg skjønte det.. har vi bygd en m3??????? mener du den sølvgrå?den har jeg bygget selv og konstruert mange av delene selv. så du bør vite hva du prater om før du svartmaler eller slenger skit om oss.er av sånne typer som deg som ødelegger for firmaer. dessuten så har vi kjøpt inn en m3 nå ja som vi driver og bygger.
Ballder Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 for å si det sånn avdelingen her rundtom er kjent for å vere litt sånn jalla..og den m3 de har som er bygd opp er vel neppe bygd av deler de selv selger..den ble vel kjøpt ferdig som eg skjønte det.. har vi bygd en m3??????? mener du den sølvgrå?den har jeg bygget selv og konstruert mange av delene selv. så du bør vite hva du prater om før du svartmaler eller slenger skit om oss.er av sånne typer som deg som ødelegger for firmaer. dessuten så har vi kjøpt inn en m3 nå ja som vi driver og bygger. Det som er så jævlig, er at sånne småsmarte innlegg kommer fra folk som mest sannsynlig ALDRI har handlet av, og enda mindre snakket med dem de slenger dritt om, og mest sannsynlig skjønner dem ikke hva de egentlig slenger dritt om...
flo1 Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Veldig ryddig og skikkelig hyggelige folk, har ikke handlet mye der, men sendet en mail etter at jeg hadde bestilt noe, å sourte om han kunne vente litt med å sende pga penge trøbbel å det var ikke noe problem i det hele tatt, å den mailen sendet jeg på julaften, fikk svar 1.juledag(!) skal jeg ha noe handler jeg a kimmit. så det er noe je anbefaler
|Ole| Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 trekker tilbake alt eg har sagt om Kimmit, eg har fått mykje hjelp av dei på treff i det siste...Veldi hyggeleg folk, atter en gang er det motbevist att man ikkje kan stole på rykter!!
E30 2.7turbo Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Kimmit har bygget en M20B25 topp til meg, meget fornøyd over prisen og ikke minst arbeidet og leveringstid. KAN ANBEFALES!!!!!
KalMar Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 har ikke handlet noe fra de.. men ringte ang noe bestilling.. de var litt opptatt så de sa at de skulle ringe oppigjen.. å da hadde de unersøkt så alt var på stell når jeg stillte spørsmål.. hyggelige folk !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå