|Ole| Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Når eg starter bilen kakler den litt eit øyeblikk, når eg kjem på 3000 omdreininger å holde gassen jamt kakler den litt, men med engang eg gjer full gass kakler den...kva kan det vere ?? Bmw e30 320 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 på tomgang? altså når du ikke kjører.. Da høres det ut som rådebank.. Ikke min motor derre,men tok 2 sett med rådelager på S13`n min. lyden høres best mellom 1500-2500 rpm,uten motstand,slik du beskriver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 på tomgang? altså når du ikke kjører..Da høres det ut som rådebank.. når eg kjøre og, tvile på det er rådebank, for det er snakk om 1 sek eller.no på oppstart og når eg kjøre, fra 1700 til 2000 omdreininger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 ingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 (det ryker og litt av filtere som står istedenfor veivhus ventilasjonen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 bump!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 slukker oljetrykkslampa med en gang du fyrer. At det ryker av veivhusen er nå normalt sikker på at den går på alle syl over hele registeret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 slukker oljetrykkslampa med en gang du fyrer. At det ryker av veivhusen er nå normaltsikker på at den går på alle syl over hele registeret? korleis finne eg ut om den går på alle sylinderne over heile registeret da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Godt mulig at du har rådebank.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 tipper tenningsbank jeg.. når du gir på også? er for lite suppe for den da.. da kan du rase når som helst.. ikke bra å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 tipper tenningsbank jeg.. når du gir på også?er for lite suppe for den da.. da kan du rase når som helst.. ikke bra å kjøre med Du hører ikke tenningsbank når du starter bilen,men når den jobber tungt,altså får mye motstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Når eg starter bilen kakler den litt eit øyeblikk, når eg kjem på 3000 omdreininger å holde gassen jamt kakler den litt, men med engang eg gjer full gass kakler den...kva kan det vere ??Bmw e30 320 Turbo ser du har forandret tekst.. Nå er jeg helt sikker på at det er rådebank! Ta det før det går for langt,da må du slipe veiv osv.. Heng opp motor der den står,2"-8 over tårnhus funke, elefantjekk er det beste. Så tar du av travers,å bunnpanne. Da kan du bytte lager mens motoren står i. Er ikke så fryktelig mye jobb. Når du har demontert,så kjenn på veiva,der du har ett rassert lager. om du ikke kjenner stripa med neggel,så er det bare å montere i hop igjen. Legger med bilde av ett bra,å ett dårlig lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 ikkje verre altso? takker men spm er, kan det vere fleire lager som er traspa??? Det var foresetn tenningsbank som gjorde til att dette skjedde tipper eg...hørte en sånn knitre lyd når turtallet var nesten på topp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå