Istappen Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Har en E39 2002 525 d som jeg lurer på om det er fabrikkmontert partikkelfilter? Noen eksperter her inne som kan svare meg på det? Den h....... årsavgifta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530d99 Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Vil ikke påberope meg å være ekspert på området, men jeg tror nok jeg må skuffe deg der. Men ta kontakt med importøren for å sjekke det ut. Du må uansett ha en dokumentasjon som du leverer til biltilsynet, og da er vel noe skriftlig fra importør det beste.. Se ellers: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=73858 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Det satt aldrig det på noen av E39 modellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zap Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Bilen har ikke partikkelfilter, BMW fikk det fra sept 2005 Mvh Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Partikkelfilter finnes i delekatalogene som ligger på nett. Kunne man få det som ekstrautstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå