Reset Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Fine baklykter selges:) Hvit oppe, og rød nede er en liiten sprekk i eine glasset, men ingen lekasje eller noe sånnt. Kom med bud folkens kan evt byttes i noe stasj til e30
Kobar Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 hva slags stasj til e30 trenger du? intr i zender leppe til å ha under originalfanger?
Reset Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Skrevet Februar 28, 2008 grøfte lykter, svarte baklykter, dump ventil etc. har akuratt handlet meg m-tech1 styling, så jeg tror ikke det
maurtin Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 hadde vært fint med bilde av sprekken, de er til coupe ser det ut som? Hvilken pris hadde du tenkt deg?
Reset Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 lykten på bildet viser sprekken. ser det nesten ikke. bud ønkes men hadde tenkt på 650,-
maurtin Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 joda, men du har nå et iallefall. Er bare litt skeptisk på den sprekken sjønner du
Reset Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 hvordan skeptisk da? er ikke store greia, såg det ikke før jeg vaska rein lykta for og ta bilde
maurtin Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 liker ikke irritasjonsmoment på bilen min:P Men viss den ikke lekker vann i det hele tatt eller er kjempesynlig på avstand så høyner jeg til 550 inkl frakt! Ja riktig, jeg byr over meg selv! For sikkerhetskyld, den er til coupe og er det med eller uten CheckControl??
Kobar Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 lekker baklykta inn vann dersom den svarte lista oppe og langs venstre side av lykta på bildet er knekt? og er borte..
Reset Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 med eller uten check kontroll ?=p hvordan sjekker jeg det da? er til coupe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå