beemerdude Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 hei.. lurer på om noen kan hjelpe meg.... vet det fantes bolt on kit med turbo og kompressor til 318is, lurer på om noen vet om hvor jeg kan få kjøpt komplette kit?? og om noen her som har erfaring med konvertering av denne motoren vedr effektøkning og momengkurve.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Funnet ut om hvor det finnes turbo å kompressor kit til bilen din ? Jeg vil også teste ut et slikt kit på bilen min, så om du finner ut hvor det kan kjøpes, send meg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 a-dekk selger vell til 318is. (turbo) må da kjøpe stempler osv utenom tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 jeg leter fortsatt.. :-/ hvor finner jeg info om a-dekk?? vurderer å bygge meg et eget sett og sveise om manifolden til turbomanifold og kjøpe til ein T3 turbo, kulelagra, slik at turboen blir med fra 1500-2000 omr og opp til ca 7000omr... kommer til å lade med max 0.8, det skal blokka og orginalstemplan tåle... regner med at jeg kommer til å kjøre med konstant 0.5-0.6 bar i trykk... men håper å finne bolt on kit, for det blir ein helvettes t jobb å bygge om alt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå