mortenam Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Vet du foresten når neste BMWCCN møte er? Første onsdagen i hver måned.
Tommy Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Å for dere som ikke klarer å vente, så er dere alle velkomne til medlemsmøtet til BMWCCN Rogaland, på bilmuseet på Bråstein i morgen (Onsdag) kl 1900. Dere trenger ikke å være medlem for å komme innom. Tommy: Kommer du da? Ja jeg var på medlemsmøtet FORRIGE onsdag. Var ikke det jeg mente:P Tenkte på treffet på kvadrat? Vet du foresten når neste BMWCCN møte er? Ja, tar nok turen, men vet ikke hvilket kjøretøy jeg skal ta
Dan318i Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Har nå sett at det skal være treff i Haugesund, Kristiansand O.L.Vi må nesten få igang ett treff i Stavanger/Sandnes området også. Noen som ville vært med på det? Kunne jo tatt det på en lørdagskveld på kvadrat eller noe lignende? Treffet er satt til Lørdag 5 april, klokken 18:30 i garasjehallen på Kvadrat Folk som kommer: H.Imsland Daffen Sveddi Ad|oS Dan318i Søreng DANI Ole-Fredrik BMW_Racing Beem520 Kobar B.E.E. E28 Power Rolfi Kanskje kommer: ///Stian Tommy? DJ Feed TOREBMW patricko du må oppdatere listen litt;D
Hankook Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 Har nå sett at det skal være treff i Haugesund, Kristiansand O.L.Vi må nesten få igang ett treff i Stavanger/Sandnes området også. Noen som ville vært med på det? Kunn OSV. du må oppdatere listen litt;D Har nå oppdatert. Prøver og oppdatere så godt jeg kan, er litt mye jobbing for tiden. Har en BMW e34 som jeg bygger om til M5 + en e30 som jeg pusser opp, så har jeg jo også den betalte jobben min som også krever overtid:-S Men oppdaterer så ofte som muligt
MF DUFF Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Ja, tar nok turen, men vet ikke hvilket kjøretøy jeg skal ta Jeg kommer innom jeg også. Tommy du må ta den grønne, så tar jeg den lyseblå. Så kan vi være predikanter for BMWCCN-R
Tommy Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Ja, tar nok turen, men vet ikke hvilket kjøretøy jeg skal ta Jeg kommer innom jeg også. Tommy du må ta den grønne, så tar jeg den lyseblå. Så kan vi være predikanter for BMWCCN-R Ja. får vel det, å kansje jeg kan få kona til å ta den røde
Ad|oS Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Skal du dit MC DUFF? Med M3'n? Verdt å komme bare for en kikk på den hehe
MF DUFF Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Skal du dit MC DUFF? Med M3'n? Verdt å komme bare for en kikk på den hehe Tenkte det ja... Satser på govær så den holder seg blank og fin etter vårpussen med BMWCCN-R 2. April.
Zakki Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Jeg kommer også med min lyseblå (Hvis det ikke regner da hehe ) Men jeg kjenner jo ingen
Tommy Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Jeg kommer også med min lyseblå (Hvis det ikke regner da hehe ) Men jeg kjenner jo ingen Det er vel det som er poenget, å bli kjent med noen av de som er her inne.
Snake____1 Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Regner med jeg kommer med min moderat ombygget 318 E36 Men kjenner lite folk rundt her noen jeg kan parkere ved siden av? Liker seff. ikke å stå som en loner, men ganske blyg av meg generelt sett da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå