Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bare å parkere ved siden av alle de andre som står der. Kommer fort noen som vil sparke litt i dekkene :lol: Tar ikke lange tiden å komme i snakk med folk

Skrevet
du får parkere ved en grå e46 med 20" chrome felger, kjenner ikke så veldi mange jeg eller;)

Var du utenfor subway ca kl 2 halv 3 på fredag? Sølvgrå E46 sedan med ALT for mye senk framme ? :D Jeg kjørte stor stygg grå varebil hvis du så den? :lol:

Nå er forresten sommerhjulene tatt på igjen etter jeg måtte krype til korset sist søndag :( Så nå er vi snart klare til treff 8)

Skrevet

kan ikke komme jeg, fikk bilen tilbake etter den hadde våre på oppretting så var det jo mye ting som ikke var tatt. Så jeg tror ikke jeg har bil den helgen

Skrevet

Sett meg på kanskje-liste :lol:

Bilen min har blitt shabby over vinteren, den som var så fin i sommer :cry:

Så vet ikke om jeg tør dra den bort, egentlig.

Jeg skulle hatt den gamle 528i'n din enda, Imsland. Den ble jo så jævlig blank til slutt at den så nesten ny ut :P (på utsiden.. utenom døra og skjermen)

Den jeg har nå derimot.. Den blir aldri så blank...

Skrevet

Jeg skulle hatt den gamle 528i'n din enda, Imsland. Den ble jo så jævlig blank til slutt at den så nesten ny ut :P (på utsiden.. utenom døra og skjermen)

Du må jo komme fordi om, ser jo rå ut den e28 din på bilde vertfall, hadde jor vert kjekt og sett deg på treff.

Hehe, den gode gamle 528i'n jeg solgte deg, hadde vert kjekt og sett den igjen, men den er nok vraket kan jeg tenke meg:-(

Krysser fingrer og tær for at du stiller opp på treffet:P

Skrevet

Du må jo komme fordi om, ser jo rå ut den e28 din på bilde vertfall, hadde jor vert kjekt og sett deg på treff.

Hehe, den gode gamle 528i'n jeg solgte deg, hadde vert kjekt og sett den igjen, men den er nok vraket kan jeg tenke meg:-(

Krysser fingrer og tær for at du stiller opp på treffet:P

Den ble solgt til Haugesund, de skulle bygge om en 520. Så de fleste delene på den lever nok enda.

Felgene kommer muligens på den blå min, og frontspoileren har jeg liggende enda :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...