Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Grilling går jo sikkert ann å få til, men kanskje litt vanskelig på kvadrat? Og som Kjetta er inne på her, et påmeldingsskjema er jo sikkert mulig å få til.

Noen som har ideer rundt dette eller melder seg frivillig?

Og til ///Mysild. Er langt å kjøre til evje ;)

Skrevet

Håper det blir noe mer organisert v. kr.sand. :wink: På kvadrat var det liksom bare oppmøte, se på biler, ta bilder å reise hjem igjen :(

Håpet liksom å se noe motor å få nye ideer, å kanskje et drag eller noe :twisted: hehe :P

Men blir vel bedre i sør, som sagt så kommer jeg :wink:

Skrevet

hmmm.... trokke det blir mere organisering egentlig, bortsett fra at vi skal nå få fyrt opp til litt spinning :-P hehe :-) har jo ikek leid no bane eller noe slikt, så kan ikke forvente for mye ;-) hehe

Skrevet

sånn så søreng sa her med påmelding, jeg er ikke alltid inne her å leser i alle threadene så er greit når det er sånn thread "stavanger bmw'er for eksempel så når noen skriver så får du mail om det, da hadde jeg møtt opp. er kjekt å møte andre bmw interesserte. er jo ett par plasser som er mulige å få til som det går an å grille, litt bortfor bogafjell er det jo ett vann som sikkert er greit nok, med ok parkeringsplass. blir lite med 'drag' der, men det er ikke jeg spes interessert i. for de som er eldre og har vært med på "shellsangels / fnf treff" så har dem kjørt til dette vannet. ellers er det jo litt kult med sånne kjøre filmer, / lignende Dtmpower, schnazzy osv. hvis noen har roen på redigering osv. begynner jo å bli endel fine biler rundt i distriktet

Skrevet
Håper det blir noe mer organisert v. kr.sand. :wink: På kvadrat var det liksom bare oppmøte, se på biler, ta bilder å reise hjem igjen :(

Håpet liksom å se noe motor å få nye ideer, å kanskje et drag eller noe :twisted: hehe :P

Men blir vel bedre i sør, som sagt så kommer jeg :wink:

Så du mener noen skal organisere at folk skal åpne panseret? :)

Begynner man å prate med folk som har noe litt uvanlig under panseret, så tar det sjelden lange tiden før de lukker opp og lar en beskue underverket. Det går jo også an å spørre om å få ta en titt under panseret...

Skrevet

Vi fikk også se noen motorer på kvadrat.

Var bl.a. M50 turbo motor, til den spygrønne e30'n, e39 alpina motor, m3gt'n viste fram hvor sinnsykt strøken den var under panseret og e39 m5. så det var jo ett par som viste motoren, sikkert noen andre også som jeg ikke fikk med meg.

Hvis det var idèer til bygg, så er det ikke opp til andre og organisere slik att folk med spesielle motorbygg kommer på treffet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...