Kjetta Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 sende dokk pm's rundt sånn så ein annen kar på forumet her eller? isåfall *melde på liste*
Hankook Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 Jeg er med uannsett dato;-) Har du noe forslag på organisering? Muligens fått til noe griling eller?
Hankook Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 *kremt* kom til krsand til helga *host* Jeg kommer;-)
Søreng Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Grilling går jo sikkert ann å få til, men kanskje litt vanskelig på kvadrat? Og som Kjetta er inne på her, et påmeldingsskjema er jo sikkert mulig å få til. Noen som har ideer rundt dette eller melder seg frivillig? Og til ///Mysild. Er langt å kjøre til evje
///Mysild Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 ja, men ikke langt å kjøre hvis du tenker på hvor mye liv det blir regner med du kommer til travparken klokka 15!?
Søreng Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Slutter på jobb kl 13:00 på lørdagen. Om jeg tar turen nedover får jeg se på formen og været
///Mysild Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 høres bra ut skulle vært kortere avstander og billigere bensin og diesel i norge hehe
Snake____1 Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Håper det blir noe mer organisert v. kr.sand. På kvadrat var det liksom bare oppmøte, se på biler, ta bilder å reise hjem igjen Håpet liksom å se noe motor å få nye ideer, å kanskje et drag eller noe hehe Men blir vel bedre i sør, som sagt så kommer jeg
///Mysild Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 hmmm.... trokke det blir mere organisering egentlig, bortsett fra at vi skal nå få fyrt opp til litt spinning hehe har jo ikek leid no bane eller noe slikt, så kan ikke forvente for mye hehe
Kjetta Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 sånn så søreng sa her med påmelding, jeg er ikke alltid inne her å leser i alle threadene så er greit når det er sånn thread "stavanger bmw'er for eksempel så når noen skriver så får du mail om det, da hadde jeg møtt opp. er kjekt å møte andre bmw interesserte. er jo ett par plasser som er mulige å få til som det går an å grille, litt bortfor bogafjell er det jo ett vann som sikkert er greit nok, med ok parkeringsplass. blir lite med 'drag' der, men det er ikke jeg spes interessert i. for de som er eldre og har vært med på "shellsangels / fnf treff" så har dem kjørt til dette vannet. ellers er det jo litt kult med sånne kjøre filmer, / lignende Dtmpower, schnazzy osv. hvis noen har roen på redigering osv. begynner jo å bli endel fine biler rundt i distriktet
Gunnar Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Håper det blir noe mer organisert v. kr.sand. På kvadrat var det liksom bare oppmøte, se på biler, ta bilder å reise hjem igjen Håpet liksom å se noe motor å få nye ideer, å kanskje et drag eller noe hehe Men blir vel bedre i sør, som sagt så kommer jeg Så du mener noen skal organisere at folk skal åpne panseret? Begynner man å prate med folk som har noe litt uvanlig under panseret, så tar det sjelden lange tiden før de lukker opp og lar en beskue underverket. Det går jo også an å spørre om å få ta en titt under panseret...
///Mysild Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 når vi har hatt treff, som btw også var før i år, så vi både e46 m3 motor og e39 m5 motor og en og annen m50b20 hehe... så det går nok greit
Hankook Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 Vi fikk også se noen motorer på kvadrat. Var bl.a. M50 turbo motor, til den spygrønne e30'n, e39 alpina motor, m3gt'n viste fram hvor sinnsykt strøken den var under panseret og e39 m5. så det var jo ett par som viste motoren, sikkert noen andre også som jeg ikke fikk med meg. Hvis det var idèer til bygg, så er det ikke opp til andre og organisere slik att folk med spesielle motorbygg kommer på treffet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå