Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Så hvordan er stemningen for nytt treff da? Skal vi bare sette en dato og se hvem som kommer? Er kvadrat aktuelt igjen, eller en annen plass?

Og som kjetta er inne på her, går det jo sikkert å få sendt pm eller lage en liste på framsiden med folk som kommer?

Skrevet

Personlig kan jeg ikke den helgen (men det er jo ikke store tapet uansett :lol:, men må jo se hva som passer best for folk flest!?

Går jo evt. ann å lage en avstemning med 2-3 datoer?

Og når dato er bestemt en "påmeldingsliste" på førstesiden der du legger til hvem som kommer? Og evt at en person tar seg av å sende pm til de fleste som er fra stavanger/rogalandsområdet?!

Skrevet

Hvis trådstarter kan sette opp en avstemmning om hvilken dato som passer best, eller noen bare legger ned veto om en dato :lol: så kan det vel bli treff etterhvert. Tror jeg bommet litt på den helgen jeg ikke kunne, men betyr jo ikke stort.

Men går det ikke å sette opp en avstemmning om hva som passer best? 3, 10 eller 24. Mai?

Dette må vel kunne ordnes?

EDIT: Regnet med 17. Mai ville bli et problem for de fleste, så bytte ut den datoen :P

Skrevet
Hadde vært ganske morsomt ja! Men ta med paintballgevær i tilfelle russen finner på noe tull :lol:

Hadde blitt utlovet høy dusør + skuddpremie på den som tok en evt. russ som gjorde noe med min bil vertfall :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...