Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en i Brokatrød. Hvilken pris er du villig til å gi for en? venstre støtlist har noen riper, men den kan jo byttes ut :)

Skrevet
er jo mest rødt ;P

Ja det er vist det :wink:

OT: Det rare er at jeg fikk en PM om fra en fyr som hadde en med riktig farge. Etter noen meldinger frem og tilbake bestemte jeg meg for å ta den. Det rare er at etter jeg sendte melding om at jeg tok den, men fint om han sendte et bilde først har det vært helt stille (Selv om jeg ser at han har vært aktiv her inne hver dag siden det, og har sendt "purre" PM) Hva er det med folk og "avtaler"...

Skrevet

Hmm.. jeg har snart en til overs i comsosvart met.. står på en 97 mod cab akkurat nå men skal skifte til M3 front. Men det blir sikkert ikke før i neste uke..

Skrevet
Jeg har en diamantsvart metallic orginal frontfager, strøken.

Får ny front til påsken så skal kansje selge den da. Har du hastverk?

Kan sikkert vente til over påske. Men skal du selge eller skal du kanskje selge?

Skrevet

kanskje, hadde i utgangspunktet tenkt å beholde den, men er vel like greit å kvitte seg me den..

får ikke satt på nye fangeren før den er lakkert uansett så mulig det drøyer litt ut før den gamle er av.

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg gjør et siste forsøk på å få tak i en bruktfanger før jeg kjøper en ny.

Som nevnt tidligere, helst diamantsvart metallic (Andre farger er også interessant så lenge de er lakkerte)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...