MagnusA Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Standard frontfanger til e36 ønskes kjøpt. Helst lakkert diamant svart metallic, men alt av interesse så lenge det er helt.
Mexos Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Jeg har en i Brokatrød. Hvilken pris er du villig til å gi for en? venstre støtlist har noen riper, men den kan jo byttes ut
MagnusA Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 Søker fortsatt en Diamant sort metallic fanger...
MagnusA Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 er jo mest rødt ;P Ja det er vist det OT: Det rare er at jeg fikk en PM om fra en fyr som hadde en med riktig farge. Etter noen meldinger frem og tilbake bestemte jeg meg for å ta den. Det rare er at etter jeg sendte melding om at jeg tok den, men fint om han sendte et bilde først har det vært helt stille (Selv om jeg ser at han har vært aktiv her inne hver dag siden det, og har sendt "purre" PM) Hva er det med folk og "avtaler"...
djscream Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 det kalles så kalt lureri.. prøver å få deg til å betale føre han henviser noe til varen.. er vanlig det blant svindlere.. synd men ofte sant
Gjest Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Hmm.. jeg har snart en til overs i comsosvart met.. står på en 97 mod cab akkurat nå men skal skifte til M3 front. Men det blir sikkert ikke før i neste uke..
MagnusA Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Prøver meg med å bumpe denne igjen... Må vel ligge en diamant svart metalic i et eller annet hjørne og støver ned??
MagnusA Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Skrevet Mars 14, 2008 Gjør et siste forsøk på å få tak i en med riktig farve...
RobertN Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Har en jeg skal bytte til m3 i helga. Den er ikke strøken og med en lite sprekk på venstre side, ellers er den hel og fin.
maurtin Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Jeg har en diamantsvart metallic orginal frontfager, strøken. Får ny front til påsken så skal kansje selge den da. Har du hastverk?
MagnusA Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Skrevet Mars 14, 2008 Jeg har en diamantsvart metallic orginal frontfager, strøken.Får ny front til påsken så skal kansje selge den da. Har du hastverk? Kan sikkert vente til over påske. Men skal du selge eller skal du kanskje selge?
maurtin Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 kanskje, hadde i utgangspunktet tenkt å beholde den, men er vel like greit å kvitte seg me den.. får ikke satt på nye fangeren før den er lakkert uansett så mulig det drøyer litt ut før den gamle er av.
MagnusA Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Jeg gjør et siste forsøk på å få tak i en bruktfanger før jeg kjøper en ny. Som nevnt tidligere, helst diamantsvart metallic (Andre farger er også interessant så lenge de er lakkerte)
Schnellfahren Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Har en standard front liggende, lakkert halvt ned i "hellrot" (314) Bilde: Kan selge deg den leppa hvis du er interessert i den også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå