steffen- Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 lurer på åssen type tåkelykter jeg skal ha i min m3 fanger når den ankommer osv. bilen skal hel lakkeres i mauritiuz og lurer på om noen som passer til den type. har sett på orginale, klar klass, sotet osv. noen som har noen anbefalinger, legg ved et bilde og : )
Mexos Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 De originale er helt klart av best kvalitet. Utseendemessig ville vel sotet passet best hvis du skal bytte hovedlyktene. Mulig klarglass tåkelys ser rart ut hvis du har originale frontlykter.
///Mysild Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 orginale eller sota IKKE prøv deg på de med en ring i... hehe... så du skrev det en plass her...
steffen- Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 hehe. ja har tenkt på dem men det har jeg slått fra meg. skal ha orginale lykter med CCFL ringer. så da prøver jeg noen sotetede. hhehe. noen som har noen linker til noen fine? : )
StianA Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 når jeg gikk til inkjøp av tåkelykter til min mauritiuz bmw så hadde jeg croma lykte hus da kjøpte jeg clere tåkelys men da jeg skiftet lykter til sorte lyktehus så kjøpte jeg sota ser bedre ut ettersom hvordan lykter du har på bilen. men som vent over her så tåler de orginale mest;) edit: så hvrdan lykter du hadde nå ordinale eller sota er finest da;)
///Mysild Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 kjøp de sota på schmiedmann... ellers kan du kjøpe de på ebay jeg harccfl og skal sote linsene i lampene, og grøftelysen håper det kan bli fint også kanskje det også kan være noe?
steffen- Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 ja. har sett de på schmiedmann : ) men kanskje de har noen på ebay. skal se etter når jeg får tid til dette : ) men du skal sote tåkelysene? du har orginale da eller ? har selv lyst til og sote selve greiene inni hovedlyktene. har samme smak som deg når det gjelder e36
///Mysild Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 jeg vet hehe tror ikke det går an å dele orginalgrøftelysene... var nede å så på noen jeg har liggene, og da må du fjerne limet og styre... tror det blir mye arbeid, må heller matte litt på de, og legge på sotespray tror jeg... jeg skal ha klarlakk og svart for å sote mine... hvis du ikke har dårlig tid, så skal jeg si irfa når jeg får gjort det på min... skal ha alt ferdig til 12 april hehe...
steffen- Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 okei. ja jeg har god tid jeg vett : ) bare min er ferdig til sommern så er jeg fornøyd jeg. : ) kommer nok til og gå for et par sotet grøftelys. men tror jeg trenger alt av fester og ledninger. fordi de ledningene som er der, er klippet av.
///Mysild Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 hehe ikke dumt hmmm.... nja, men så lenge bryteren er der og ledningen, så kan du jo bare sjekke om det er strøm i systemet da er det bare å forlenge ledningene og vips, ut å irriter purken med grøft og park på kveldstid men når du skal kjøpe m fanger, må du kjøpe de to pinnene til hver side som holder grøftelyset på plass rammene kommer med når du kjøper grøftelysene
steffen- Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 okei. dette f¨år jeg se når jeg får fanger. : p det er vell ikke noe deler som sitter på selve fangern som ikke går ann og ta av? men koplingene på tåkelysene på ebay var sånne rare bak. jeg har ikke noe kontakt som skal inn der?
///Mysild Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 det meste kan skrus av så det får du se... tåkelysene har kontakter som er på denne linken her hvis kontaktene er klippet har du nok ike noen kontakt der nei... bare se på ledningene som går til hovedlysene, pleier å være avstikkere der til grøftelys i såfall... du ser det nok
steffen- Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 okei. men på den stygge fangern som jeg har nå så er det bare sånn du klemmer på selv. og sånne som skal bak på tåkelysene har jeg ikke funnet på bilen : p men kanskje noen som har noen sånne eller kan vell få taki på bmw. men spørsmålet er hvor billige de er da : p
///Mysild Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 nå skjønte jeg ikke helt hva du mente men det er ikke så nøye hehe... du ser når du får fangeren og evt grøftelysene hva mer du trenger hvis ikke er det vel flere oppi dalen der som har tåkelys som du kan myse litt på
steffen- Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 han som har satt på fangern har klipp av den som skal inn i de orginale tåkelyktene og satt på sånne greier som skulle inn på de tåkelysene som satt i den andre fangern : ) men har funnet ganske mye fint på ebay : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå