Lex-Talionis Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Pussa opp denne for litt siden Driver nå med en ny en.. lurer på om jeg skal ha samme stil eller ikke..Kanskje mindre plast? kom med synspunter og tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 bruk 2-dørs coupe;) facelift, behold m3vinga og gå for m-tech2 styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 enig med bmwvel kanskje m-tech 2 vingen også det er ikke kjedelig! så ut som om du gjorde en god jobb men jeg er ikke spes fan av den fronten når du har alunetting... hadde det vært sort derimot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 M-tech 2 for alle penga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 okei hvor kan jeg få tak i m-tech 2 fangere da? koster vel flesk det eller? Er ikke sikker på åssen m-tech 2 fangerene ser ut jeg.. noen som har bilder av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 er nok dyre ja! derfor de er så ettertraktet og sjeldne ligger ute noen i salgstråden i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 okei koed da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 okei hvor kan jeg få tak i m-tech 2 fangere da? koster vel flesk det eller?Er ikke sikker på åssen m-tech 2 fangerene ser ut jeg.. noen som har bilder av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 ja gå for mtec2 som alle andre har? gjør noe som skiller seg litt ut? behøver ikke bestandig være orginalt, så lenge du synest det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 ja gå for mtec2 som alle andre har? gjør noe som skiller seg litt ut? behøver ikke bestandig være orginalt, så lenge du synest det er bra! Det er vel mest snakk om smak og behag. Personlig er jeg veldig svak for M-tech2. Fordi det glir veldig godt inn i bilens linjer. Det er også grunnen til at jeg skal ha M-tech på min e36, helhet;) Men for all del, liker man noe annet så er det jo bare å kjøre på. Er jo troos alt han som skal kjøre bilen Bygger ikke bil fordi ANDRE syntes det er tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 trenger sølv nyrer i alle fall:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 selger front og bakfanger på bsbildeler som har m-tech2 look. er ikkje så dyre der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 Okei takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 ja gå for mtec2 som alle andre har? gjør noe som skiller seg litt ut? behøver ikke bestandig være orginalt, så lenge du synest det er bra! Det er vel ikke helt riktig at alle har m-tech2 da... Vil heller si at det er sånne stygge rieger kit som sitter på de fleste E30'er her i landet... M-tech2 ser man skjeldent syns nå jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå