316 Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Jeg trenger et slik batteri, da jeg ikke får låst opp låsen med nøkkel. Alarmen går hver gang jeg låser opp med nøkkel, og bilen låser seg da jeg lukker igjen døra. Må jeg til urmaker for å få tak i et slikt batteri? 12 V for pokker! Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg går på krykker nå.. Vil helst slippe å hinke til mer enn en butikk for å få tak i det.
maurtin Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 når jeg skulle ha batteri til min så måtte jeg inn på en dataforretning, da ingen bensinstasjon hadde
Deep Dish Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Jeg jobber på en urmakerforettning, og selger disse batteriene (L23) Og kundene som er innom sier de har vært overalt, bensinstasjoner, el.butikk, bil.rek. og ingen har dem. Så tror nok du må innom en urmaker dessverre.. (hvis du nå ikke kommer deg avgårde, så kan jeg alltids sende deg ett i posten hvis du vil)
hav Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Heisann Alle clas ohlson butikkene har det art.nr : 22-3226 type: V23GA mvh Hav
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå