Frode_E30 Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Jaja, syntes mtech1 er grei jeg oxo og denne Skal du vise e30 med mtech1 så ikke vis en stygg halv lakkert cab med 14 tommere, homse speil, uten senking med angel-eyes, gitter foran nyrene, og fake skilt!?!? FY SKAM! Her er snadder:
Arild G. Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Dæven her begynner vi å snakke. denne og den røde som er avbildet først i tråden er bare sinnsykt lekkre må ha meg rød e30 en gang.
Frode_E30 Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Dæven her begynner vi å snakke. denne og den røde som er avbildet først i tråden er bare sinnsykt lekkre må ha meg rød e30 en gang. Hehe, dette er min bil! /skryteskryte/
Arild G. Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 najs er dette de orginale m-tech1 sideskjørta? skal ikke de gå litt opp mot hjulbuen i endene?
Frode_E30 Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Fins begge typer, men valgte disse siden jeg syns dem er penest.
conan Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Jaja, syntes mtech1 er grei jeg oxo og denne Skal du vise e30 med mtech1 så ikke vis en stygg halv lakkert cab med 14 tommere, homse speil, uten senking med angel-eyes, gitter foran nyrene, og fake skilt!?!? FY SKAM! Ellers har du det bra?? Jaja Flode, er jo fra bodø så er vel ikke så rart du er fucka i hue. Homse speil?? Bedre det enn å se i speilet og SE en jævla homo.. Gitteret er faktisk BAK nyrene flode. Du har jo sladda skiltet sjøl jo, jeg har satt på et annet for ikke og sladde på bildet, din dust. Her er snadder: Snadder, den jævla brukte ob raketten der?? Jada, bilen din er sikkert finere enn alle andres!!!! Dust. Jeg har FAEN ikke vært borti et mere trangsynt folkeslag en bmw eiere. Er faen meg så mange idioter her. Innavla drittunger. Dette gjelder ikke alle, men noen her inne. Om dere ikke liker bilen, greit nok. men enkelte komentarer kan dere faktisk DØTTE i røva. Hvis jeg ikke syntes dama di er fin så sier jeg det faen ikke det til deg vet, Dama di er jo drit stygg, hadde faen ikke pult hu med pikken til bin laden heller..
JoCCe Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Synes M tech 1 uten stripene nederst er penest på e30. Ser så 80 talls ut med striper (selv om det er en 80talls bil )Så legger ut noen bilder av div e30 som jeg synes er pene. Så kan dere selv bedømme hva dere liker best. Legger ut litt andre fronter bare så du kan titte på, kansje ikke alle her inne elsker kun Org m tech fronter Sånn
conan Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Den 3dje siste blåe caben var rå, åssen felger er det på den? Vil ha.....
BreitBau Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Forøvrig er "bogen" sin E30 en av de fineste jeg vet om.. Definitivt topp 3 av mine.. Det gjelder både overall, og som det er spørsmål etter her, Frontfanger..
JoCCe Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Rieger gts der funker det å, om man ikke har fått orginal look på hjernen
vetu03 Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Enig der teddysen, den er så sinnsykt rå den e30 til bogen.. Liker den GTS fronten kjempe godt jeg.
Steffen.S Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Jeg og liker GTS fronten =) (min:D) Forresten, er det noen av dere som har flere bilder av biler i 2 farger? Slik som den røde/svarte her oppi tråden? sry ot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå