Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går to slanger inn bak den originale luftfilter boksen.. kan jeg blende av disse når jeg monterer kone filter? Regner med dette er noe slags ånding...

Gjelder en 325 e36...

Skrevet

hei du, dette er en sensor.

inni slangene er det kjølevann, det eg gjorde når eg kjøpte meg filterkit var at eg bestillte komplett med varmeskjold tillaget for den sensoren så den kommer inni "rommet" filteret er.

skal ikkje si det sikkert men trur den registrerer tempen på luften filteret tar inn, er ikkje helt sikker men det er sikkert andre som kan svare litt mer konkret på den føleren..

Skrevet

Da jeg kjøpte konfilter var det eget utak på filtret for luft temp føleren, hvis det ikke er det på ditt kan du f.eks borre ett hull i bak kant av filtert som du setter føleren inn i, må bli tett rundt hullet da men kan jo tette med sika flex e.l.

Eller du kan gjøre som Jaws sier.

Skrevet

eg vil anbefale og kjøpe kit med varmeskjold, uten så får filteret mye varm luft og da er det like greit og beholde org. filter og boksen.

du får komplett filterkit med varmeskjold fra usa for en billig penge, eg bestillte fra cosmo racing i usa.

Skrevet
forresten så heter det Konfilter og ikke KONE filter ;)

Konefilter er er det som siler ut alle stygge kvinnfolka (les, alkohol :? ) og gjør dem til kone emner :shock: ...

Skrevet

Jeg har også to slanger som går fra motoren til luftfilterboksen på e34'en min. Virker litt jalla-mekk å måtte la de ligge og slenge, eller borre i konfilteret...

Folk har da installert åpent luftfilter i bilen sin... Det er ikke bare snakk om et adapter mellom luftfilteret og luftmengdemåleren da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...