carlhaakon Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 virkelig drifte bil det der ja vis man hadde tatt av merka på den og satt inn orginalt interijør så hadde den jo blitt pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Det er lettere å drifte når girkula er feil vei. Får automatisk 200 hk mere + dekaltrimminga da, sikkert 450 hk i denna. HAHA flaks at han har klistermerker framme så den blir letter på rumpa han har sikkert snudd kula for raskere gass respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Det er lettere å drifte når girkula er feil vei. Får automatisk 200 hk mere + dekaltrimminga da, sikkert 450 hk i denna. HAHA flaks at han har klistermerker framme så den blir letter på rumpa han har sikkert snudd kula for raskere gass respons OMG HAHAHAHAHAHA nå har jeg noe å le av på jobben i ettermiddag vi får være glad for at mange der ute syns de har kule biler og slenger på masse jall da får vi virkelig noe å le lenge av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Nå får jeg vel blondiner jeg og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 nei faen.. glemte røde bremsetromler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Nå får jeg vel blondiner jeg og? ¨seff får du masse damer nå men du må jo ha klistremerker forran også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Sånn? Legg også merke til de fancy røde tromlene og kalipperne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Nå har ikke blondinene sjangs Knut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Yes! I kveld blir det action Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Yes! I kveld blir det action lykke til gutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Er man gutt når man er 35? Sporer veldig av det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Er man gutt når man er 35?Sporer veldig av det her lykke til da mann bedre? hehe til trådstarter har du solgt bilen eller? fulger dama med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 er det trådstarter sin bil??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 er det trådstarter sin bil??? står jo i hvertfall under biler selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allern Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 jallajallajalla. har sett han kjørerundt i tønsberg... kjører som en bøg!! får vondt i hjertet av å se en BMW bli ødelagt på denne måten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg