Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette ble syyykt bra Anders!!! Virkelig.. Skulle ønske d fantes gode Detail`ere her på Nordmøre.. Skulle gladelig sendt både E30`n og E91`n til en sånn runde... Tipper det er sykt stor forskjell før og etter, som sikkert ikke kommer frem like godt på bildene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttresultatet ble veldig bra :) Er en kamerat av meg som har gjort jobben, blitt veldig dyktig og ikke minst forseggjort på relativt kort tid.

Mhm, er en heeeelt annen dybde i lakken etter voksen, så ser forskjell ja, samtidig som alle de stygge vaskeripene ble borte som jeg har fått etter de få gangene bilen har blitt brukt til jobb (pga fint pukk/grus støv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

FTE : Hehe, ja blir kanskje dine til våren også hvis ting klaffer ? :P

winchester: Neeei, er da en gammal shitböx av en e30 bare.. Var i veien og henta meg felger til den i dag faktisk, og blir den første i Norge med de felga på en e30.. Ikke mange som har hatt dem på e30 i utlandet eller (som jeg har sett da)

Should be interesting :)

Får se om det kommer en liten tråd mot våren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dere får vente og se altså :) Boltsirkelen er 5x112, det er alt jeg har og si. Custom adaptere er på vei over dammen, ble sendt i går.

Og Jørgen, joa, tror sommeren skal bli helt grei ;)

Edit; Et bilde fra shooten med brodern før i høst også, har ikke fått resten av de ennå..

73432_172150049468383_100000201662050_644539_7514713_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...