///Mysild Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 Jaja, har ett dårlig mobilbilde jeg kan legge ut da, siden dere maser sånn Er fornøyd jeg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 En teaser! Ser bra ut det her, meeeeeeen, flere dårlige mobilbilder mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 har lest gjennom hele tråden nå, dette blir fett!Automote kan å bygge feite biler! gler meg til skikkelige bilder av bilen med felgene! var voldsomt til diskusjon på den monoviskeren:P haha jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg liker den eller ikke:P d er egentli opp til deg;) Ja, er vel egentlig i regi av Bilbyggeriet bilen her, men siden dem slår seg sammen med Automote så blir det på en måte siste Bilbyggeriet kundebilen, og første "nye" Automote kundebilen Men mye rått som har rullet ut av garasjen der ja Hehee, ja viskeren ble et lite samtale emne den ja, men trur det kommer til og gjøre seg jeg.. Ellers så er det jo bare og justere den så den legger seg ned igjen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Nå må jeg komme meg hjem fra sjøen sånn att jeg får sett på felga, men det der ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Det så rått ut, men kanskje ikke SÅ rått som vi vil ha det til? Kom med ordentlige bilder! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 Vanskelig og si egentlig Spiritus Sancti.. Siden du bare ser litt av bilsiden og og ikke hele felgen heller.. Må nok se bilen og felga fra en annen vinkel for og vurdere om det ble rått or not.. Men inni hodet mitt sier det bare; ja, Ja, JA !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Ble rått med di felga der anders Bygde bra ut å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 SEXXXY <3 16. Mai , JEG ER LADD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 og med ett, fikk du plutselig verdens minste bremser Har opplevd det selv for å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 og med ett, fikk du plutselig verdens minste bremser Har opplevd det selv for å si det slik hehe da skulle du sett tuareg'n til bror med 22" da snakker vi små bremser.. synes det her blir bra jeg anders! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Men flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Blir bra dette... Men fler bilder hadde gjort seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Men flere bilder? enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Faen.. alle venter på felgbilder.. Syns det er dårlig gjort Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå