Alpine White Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Møtte deg mellom Koppang og Elverum på Fredag, grom bil du har med en nydelig rødfarge Har noen bilder fra Våler jeg også med bl.a bilen din. Se denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=81538&start=60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 Var det deg jeg møtte i en hvit E92 ja? Det regnet da vi møttes, ikke sant? Hehe, takk for det:) Ja, rødfargen er veldig fin, synes det selv Så bildene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Var det deg jeg møtte i en hvit E92 ja? Det regnet da vi møttes, ikke sant? Stemmer bra d ja Det regnet noe jævli hele turen nedover.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 Heheh, det stemmer ja:D Dro fra 17 grader og sol fra Oslo, til 5 grader og sprutregn hjemme.. Artig! Må innrømme at jeg kikka litt ekstra i speilet da jeg møtte deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2008 Har en liten bilde update nå Brukte en halv annen time før idag på og vaske bil, været var fint da jeg begynte, men ble gråere og mørkere for hvert minutt.. Planen var og ta en skikkelig photoshoot idag, med ordentlig kamera, og montere på noen reklame decals.. Med det samme jeg hadde ryddet bort etter meg og tørka bilen, kjente jeg noen regndrypp i nakken Er det mulig tenkte jeg?! Forta meg og klistra på de 2 små merkene som sitter bakerst på sideskjørta og knipsa et bilde med mobilen, før det begynte og pøse ned Men men, er vel vanlig det her når man vasker bil, huff Uansett da, så har jeg noen nye bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Nice:D Var stilfulle de klistremerkene... Var likssom ikke overkill!! Fått på det på bakrutesenkeren eller? hehe, det som stod på det klistre merket likte jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2008 Thanks Hehe, skal på imorgen Neida, de er ganske anonyme, samtidig som de synes, på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Syns Slagordet "The right fucking way to spend your fucking money" er litt overkill jeg ass.. yns de kunne funnet ett mer stilrent slagord spør du meg.. Men ser du ikke har klistret det på enda hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 The BEST fucking way Teddysen Hehe Er egentlig litt for og imot, syntes det var litt artig første gang jeg leste det *humret for meg selv* Men blir nok heller at den skriften fjernes ja, for se det an imorgen da jeg skal sette den på.. Monoviskeren klikka før ikveld òg, så må se på det senere idag.. Fjerna de fleste dekslene mot torpedoveggen og så ut som det var staget til viskeren som hadde løsna.. Ikke det verste som kunne ha skjedd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Hehe, kjipt at jeg ikke fikk brukt speilrefleks kameraet i dag da ;P Vi får ta en vask etter klistremerkene i morra, så en smooth photoshoot! Været er glimrende AKKURAT nå! Regner med at det holder seg slik i dag haha, Najs gåtur fra sentrum og hjem klokka 04 -05 i dag hahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Jepp sola skinner Men noe byner og si meg at jeg bør få noen timer på øya, den gåturen tok knekken på meg Haha.. Er nødt for og vaskes ja, ser ikke ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Hehe, RÅÅÅÅT Ja gå og legg deg kjekken ; D Mohahaha, kjempe slitsomt, ama ! Vi shiner begge bila i dag, jeg går straks ut og begynner med anleggsgreiene NATTA, til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Yeah x) Ja dæven, var jo nesten 3km mann! Hehe.. Fåården trenger litt TLC den og ja Gudd naijt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Hahahahhaha TENSION LOVE & CARE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå