Testpiloten Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 TENDER Love & Care må det bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Ja-a, da har jeg fått sovet et par timer Og formen er overraskende på topp, så må prøve og vaske den igjen idag, og få på det siste klistremerket på bakrutesenkeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Har du - '91 Bmw 320i Sedan *Automote* enda? Sleng opp noen bilder av den også da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Har den ennå ja:) Skal vel snart legges ut for salg.. Har muligens en kjøper allerede.. Men har da et par bilder her: Og ja, skulle ha lakkert speila, bytta baklamper og fjerna/bytte vingen, og kanskje en ny lakkjobb Men det får bli opp til neste eier og bestemme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 hvilke felger står på 316n? Er de til salgs eller? schmidt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 hvilke felger står på 316n? Er de til salgs eller? schmidt? ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 På 320en mener du? Er Schmidt VN Line felger ja, som ikke er tilsalgs Følger med bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 På 320en mener du?Er Schmidt VN Line felger ja, som ikke er tilsalgs Følger med bilen.. Ja er vel 320n jeg mener. Si fra hvis de en gang skulle være til salgs;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Will do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2008 Fikk da fiksa monoviskeren igår og Naglen som sitter på armen til viskermotoren hadde knekt av, eller sveisen der ga etter, vet ikke helt.. (måtte modifiseres, passet ikke orginalt) Men fant den igjen inntil torpedoveggen så fikk sveiset den fast, så da ble alt i skjønneste orden igjen (trodde vi) Alt fungerte, så monterte alt på igjen og prøvde bare for moro skyld, og hørte et knepp, og viskeren stoppa, igjen! Så ut igjen med alt, og da hadde plutselig akslingen som gikk fra motoren sprettet ut da (go figure) Men fikk klemt den ned igjen med en stor tang, så ble da bra, foreløpig hvertfall.. Vet ikke, kanskje jeg bør bytte viskermotoren, eller hvertfall kjøpe en, så jeg har sånn i tilfelle det skulle skje igjen? Et bilde jeg tok inne på verkstedet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Ikke greit:) Kjedelig om den ryker langt hjemme fra i et sinnsykt regnvær.. Hehe, har vært med på et før. Var ikke veldig morsomt... Men uansett nice bilde:) Bilen ser bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 Hehe, er ikke det altså..! Ja, kjørte jo 13 mil uten viskern da, så hadde flaks der igrunn.. En halvtime senere begynte det og hagle og styrtregne, så hadde flaks med den Joda, eneste som irriterer meg er steinsprut på leppa under frontfangern, synes godt, for og si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Flere som irriterer seg over det... Det kommer jo nye for hver eneste kjøretur nesten jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 Huff ja.. Er ikke noe moro! Men får kjøpe en svart lakkstift eller noe sånt, og ta på en gang iblant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 Da har jeg og E30Frelst på forumet her fått tatt noen ordentlige bilder (bra kamera!) av bilen min og ble da fornøyd selv.. Null erfaring med verken kamera eller og ta bilder whatsoever men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå