anders87 Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 detta blei GOULL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Sinnsykt kule bilder:) De var strøkene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Likte best det siste bildet. Der ser ikke vinga så stor ut heller hehe Fortsett å ta masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 Hehe.. Ikke noen fan av vingen nei Adios? Har ikke noe kamera selv, men var moro og låne og knipse i vei.. Dette var dem som ble best, har vel sikkert 50-60 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 *Dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matsi11 Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 du har vell ikke orginal cd-spiller som du skal selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 du har vell ikke orginal cd-spiller som du skal selge? Han har ikke det veit jeg Men jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Han har ikke det veit jeg Men jeg har Jasså, og hvor fikk du den ifra da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Han har ikke det veit jeg Men jeg har Jasså, og hvor fikk du den ifra da ? Var en som betalte så dårlig att jeg forsynte meg litt av godbitene når jeg bygde bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 Var en som betalte så dårlig att jeg forsynte meg litt av godbitene når jeg bygde bilen Ha ha ha.. Jaggu meg litt av en moroklump du Men svar på spørsmålet, ja, har den org business cd spilleren, og den skal selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matsi11 Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 hva tengte du i pris for den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Fine bilder, og flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Hehe.. Ikke noen fan av vingen nei Adios? Har ikke noe kamera selv, men var moro og låne og knipse i vei.. Dette var dem som ble best, har vel sikkert 50-60 til Har blitt veldig konservativ etter en tid med bimmers.no, så største vingen som går an er GT-vingen etter min standard Alltid gøy å ta bilder ja. Pleier som regel bli veldig mange bilder tatt og de er oftest så like at det er vanskelig å plukke ut de beste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 Matsi11: Vet ikke helt hvor mye noe sånt ligger på i pris jeg, men rundt en 1500-2000 kr da tro? marararius: Takk for det Adios: Hehe, skjønner Må nesten kjøpe meg et bra kamera etterhvert, kjekt og ha til annet bruk og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå