Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den uorginale ;-) hehe.... du har en litt "kraftig" styling, og dasyntes jeg det passer best med den vingen... den er litt "kraftig" den også, slikt at du får et bedre helhetsinntrykk ;-)

med csl luka, vil jeg tro at det blir litt... hmmm... noe som mangler...

ja, vet at cslen bygger opp, men det vil allikavel være noe som mangler tror jeg...

men seff, kan bli bra også, ikke det jeg sier, men blir litt som e36, med e46 m3 front, og resten orginalt, blir liksom noe som ikke passer inn...

men nå har jeg ikke sett bilen din, så skal jo ikke si noe, men utifra bilder, så passer den til bilen... :-D

godt nok forklart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, forklaring godkjent! :P

Er vel kanskje sant det, at helhetsinntrykket kanskje blir feil, men tror ikke linjene på bilen blir ødelagt av den grunn..

Har mest lyst til og bytte pga jeg er litt "lei" av og ha vingen der.. Forandring fryder, er det ikke det folk sier? ;)

Hva Der Orginal Polizei :police: sier/synes om bilen bryr jeg meg fint lite om, da denne ikke er bygd for og tilfredstille Mtech-tørste folk rundt om i dette langstrekte land :D

Har alltid hatt lyst til og ha en sånn bmw, som er "litt utenom" det vanlige, som jeg selv har vært med på og bestemme utseende på.. Og det har jeg jo gjort nå ;)

Neste bil blir nok en E-46 323 eller større. '01 eller oppover, cabriolet, M-tech2 rundt om, skamsenk, 19" hjul, helst i estoril blå eller en annen snadder farge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på leiting etter en Strøken E30 M3.. Fått høre at det står en her i umiddelbar nærhet for meg.. Dønn original, nesten nylakkert og strøken i understell og motor..

Har snakka med eiern litt.. Vet ikke om han vil bytte.. I såfall må jeg selge forså å kjøpe..

Jeg går såimåte litt i andre retning jeg da, å prøver å få meg ett samlerobjekt som er veteran om ikke lenge..Dette er faktisk en Original E30 Hartge et gjelder.. Og jeg sikler så fælt på denne at jeg blir dehydrert om jeg ikke får i meg litt væske snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, høres ikke galt ut det Teddysen..

E30 M3 har jo blitt et ikon, og en orginal E30 Hartge er vel ikke akkurat noe man ser på veien så ofte..

Hehe, snakker om å sikle og da altså ;)

Du får legge ut bilen din for salg rundt om da, hvis han ikke er interessert i og bytte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...