vetu03 Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Hehe, så det var derfor du reiste ja:) Nei, men du var desidert i gruppa med de kuleste bimmerne der:) Ingen tvil det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 Jepp, det var det Tja, vet ikke helt jeg, er ganske høyt nivå på endel av av Bmw'ene.. Men hadde jo såklart vært moro med en liten pokal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Ja, ingen tvil om det!! Men syntes den er der jeg! Kommer helt ann på hva du liker for stil det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 Joda, er sant det! Er rimelig individuelt hva som faller i smak.. Men hyggelig du synes det da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Wøørd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Ingen kan si at bilen ikke er pen, samme F. Stilen derimot er det jo selvfølgelig, som med absolutt alt annet, delte meninger om. Bilen skiller seg ut på en positiv måte. Jeg synes den er råtøff, selv om jeg egentlig har sansen for helt clean og plain stil Hvis du realiserer planene dine om bakluke til sommeren så blir det nyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Takk for det Torek! Og angående eventuelt bytte til CSL luke, så kommer jeg jo ikke til og kaste den gamle med vingen på Så da kan jeg jo bytte litt på alt etter som jeg blir lei av utseendet Hehe.. Blir også innkjøp av; - Karbon rondeller - Svak toning rundt om - Oppgradering av bremser, vet ikke hva jeg skal gå for enda.. (Vet det ikke trengs på en 320, men for utseendet sitt skyld) - Nye baklamper, vurderer noen mørke LED-lykter av noe slag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 kjøp de som har carbon på det hvite også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Har troen på CSL-stuk på denne bilen:D Selv om den allerede er ganske rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Yapp, det som var planen Mysild ^^ A.Holzmann: Ja, har egentlig det jeg òg Og takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 burde jo egentlig visst det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Siden du òg har det liksom ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 nei, du er jo bevisst i det du gjør hehe... men ja, kanskje det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Aah , åff kårsh ai æm ! (Faen, gjorde deg høy i pæra nå) Heheeh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå