///Mysild Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 haha yas yah didd nei da vet jo at jeg perfeksjonerer det jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Hehe Jeg også har bestilt meg carbon rondeller. Men jeg gikk for de med bare carbon på det svarte, ville ikke ha like dine sondre For de ser jo bare fæle ut.. Neida, har bestilt de med carbon på alt... Må jo ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Hvit Carbon er jo ikke naturlig! Dessuten kan man likesågreit bare kjøpe de klistremerkene å klistre på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Hehe, jeg har de klistre merkene... Men har begynt å dette av!! Men skal noen ha klistre merker.. Si ifra da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Hvit Carbon er jo ikke naturlig!Dessuten kan man likesågreit bare kjøpe de klistremerkene å klistre på.. men tøffere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Mye som ikke er naturlig Teddysen, som for eksempel silikon i tatti Skal kjøpe sånt karbon-klistremerke til og ha på rattet jeg tenkte jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Du kan få av meg anders... Jeg har ikke bruk for det siden jeg ikke har noe bmw ratt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Sier ikke nei takk til det nei Takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Kan ta det med til rudskogen jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 det har jeg også med carbon på det hvite også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Det hadde vært knall Vegard! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Her er en 2-3 bilder fra Rudskogen i Juli som Teddysen tok, glemte det helt selv så, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Har en del bilder jeg også, som jeg kan legge ut eller sende til deg hvis du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Edit: Fått bildene på mail, takk for det Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Hmm, driver og vurderer om jeg kanskje skal bytte baklyktene mine også.. Vurderer disse her: Eller disse: Skal også bestille meg et skilt til "showbruk" tenkte jeg.. Sjekka på www.funplates.se men litt usikker på hva jeg skal skrive/utseendet på skiltet.. Tenkte på skriften RED N BLACK eller BLACK N RED, med svart bakrunn og røde bokstaver. Noen som har et annet forslag til tekst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå