///Mysild Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 led! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Heller litt mot dem jeg òg De andre har jeg ikke funnet til salg noe sted i Norge engang så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Syntes led lyktene er tøffe jeg... Men ikke ille de andre heller. Når det gjelder show skilt er jeg like blank som deg.. Prøver å finne på noe til min også.. Men, hmm skal tenke litt! Så kanskje det dukker opp noe til din istede;) Skulle absolut hatt det før våler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Tror nok folk skulle sett bilen "live" med den vingen før de uttaler seg Synes iallfall den er knalltøff selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Tror nok folk skulle sett bilen "live" med den vingen før de uttaler seg Synes iallfall den er knalltøff selv!! Enig, ser helt annerledes ut på bilen i virkeligheten enn på bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Syntes led lyktene er tøffe jeg... Men ikke ille de andre heller.Når det gjelder show skilt er jeg like blank som deg.. Prøver å finne på noe til min også.. Men, hmm skal tenke litt! Så kanskje det dukker opp noe til din istede;) Skulle absolut hatt det før våler. Du får skrike ut hvis du er i det kreative hjørnet ja Hehe.. Har da bestilt meg bremser rundt om idag da, EBC Turbogroove bremseskiver med Red Stuff klosser Så prøve og få på det før bilen settes bort for vinter'n, er jo ikke lenge til det eller nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Tror nok folk skulle sett bilen "live" med den vingen før de uttaler seg Synes iallfall den er knalltøff selv!! Enig, ser helt annerledes ut på bilen i virkeligheten enn på bilder.. Er sant det.. Blir noe helt annet og se den i real life.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Syntes led lyktene er tøffe jeg... Men ikke ille de andre heller.Når det gjelder show skilt er jeg like blank som deg.. Prøver å finne på noe til min også.. Men, hmm skal tenke litt! Så kanskje det dukker opp noe til din istede;) Skulle absolut hatt det før våler. Du får skrike ut hvis du er i det kreative hjørnet ja Hehe.. Har da bestilt meg bremser rundt om idag da, EBC Turbogroove bremseskiver med Red Stuff klosser Så prøve og få på det før bilen settes bort for vinter'n, er jo ikke lenge til det eller nå Ja, det skal jeg gjøre.. Du får skrike ut om du kommer på noe som jeg kan ha også.. Nice!! Det blir nok bra! Ossen dim da? Driver å ser etter noe til min også, men klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg vil ha! Sett litt på k-sport men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Jepp, will do Blir da noe anna enn de orginale hvertfall.. 300mm skiver foran og bak blir det vel.. Men for se, har ikke lagt inn ordren ennå, kommer vel på 8000 kr, så må vente til jeg får lønning først K-Sport ja, gromme dem òg, er vel oransje klosser på dem vel? Vet du hvor de selger det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Okey, det er bra!! Blir litt mer stil over det hele med litt større skiver også! gsbildeler er hoved importør av k-sport i norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Okay, takk for tipset! Var jo ikke direkte billig da, 18 lapper for 330mm skiver, bremseklosser, stålspunnende bremseslanger og braketter rundt om.. Og da er det på tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Hmm, og de skulle bare ha 8 for ebc turbogroove? for alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Jepp, men det var med GreenStuff klosser, ble litt dyrere med RedStuff. Vet ikke det føger med kalipere da, eller om de orginale passer, sto ikke noe om det.. Skal sjekke det opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Okey, hvis det følger med kalippere er det jo billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Vinga? Du vet mitt standpunkt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå