anders87 Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 Hehe, tenker meg at det var en diskusjon på kammeret ja Spiritus: Takk for tipset, sendte han PM nuh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Yes, den har du hatt finga på vettu... Kercher leppa henger på veggen i garasjen med noen sprekker og sånn.. Fått en del juling den. Syntes det ble bra med automote jeg;) Var det mest logiske.. hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Så er det gamlehjula mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Så er det gamlehjula mine.. Jepp det er gammle hjula dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Nå har jeg lagt de merkene i bilen, så jeg husker dem til våler;) hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Nå har jeg lagt de merkene i bilen, så jeg husker dem til våler;) hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Hehe, det er bra! Er håp for at dem blir med da kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Hehe, er stor sansynelighet for det ja!! Da må noen ta de ut i hvertfall, hvis det skal vise seg at de ikke har kommet med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Gratuelere Anders.. Denna Pokalen var fullt fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Grattis ja anders, denne har du ventet lenge på tror jeg... Skikkelig morsomt at alt blei som det blei.., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Hvilke pokal! fortell fortell :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Han fikk 1. pass modifisert 1990 - 2000 ;)Gratulere til deg å Dere har jo litt del i det.. OGSÅ PÅ ET BMWCCN TREFF!! Der er ikke BARE originalpolizei der ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Gratulerer så utrolig mye Anders! Bra noen fra Hedmark trår til Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Gratulerer Anders! Bilen din er veldig gjennomført ja, som jeg også sa til deg på Skedsmo. Jeg som stod foran deg med L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Hehe, takk for gratulasjonene gutta! Var artig det der, hadde aldri trodd jeg kom til og få 1.plass.. Håpa litt på en 3dje, så dette var gøy! Slår til på hjemmebane vettu Torek Takk for det spruddel, husker deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå