M3 Yngve Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Syns den var tøff i matt jeg. Men kul bil ja, blir nok bra denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Fy faen! Råeste fargen jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Jeg og syns den var tøff i matt.. Men absolutt, blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 Joda, var absolutt ikke verst matt heller! Hehe, Har sett hvordan den den blir seende ut etter den fikk på det svarte laget òg, og jeg er ihvertfall fornøyd! All honnør til lakkerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Siste bilde fra lakkeringa. hadde ikke med meg skikkelig kamera, men nå har bilen blitt svart i tilegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 Hehe, se der ja;) Er vel slipt ned der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 peeeent! grom farge! fallt for felga! faen så gromt!! ikke no er som skikkelig kant bak, men blir værsting med flere kvadrat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Hehe, se der ja;) Er vel slipt ned der? Jepp bilen er mellom slipt her for ekstra dybde og blankhet i lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 Me like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Dette blir fett! Skal bli morsomt å se det ferdig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Denne blir sinnsykt fet.. Hehe, enig med noen lenger oppe her, lakken var tøff matt:p hehe!! Men blir nok utrolig bra til slutt også. Tror du får si ifra når du skal selge den jeg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 Hehe, ja kan sende deg en PM om et par år vetu03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 Takker for alle tilbakemeldinger Jaja, har da fått noen fler bilder av lakkeringen.. Den er vel så godt som ferdig lakkert nå, plastikken blir vel lakkert i de nærmeste dagene, så det blir en busy helg for BilbyggerietDA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Glem det jeg sa om at panseret kunne bli for bredt under nyrene! Dette ble knall! Gleder meg til å se bilder når plasten er lakkert og montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 Hehe, ja, ble fornøyd selv Tror det ikke skjer noe med monteringa av fangere og div før etter helga.. Men stereoen er på vei inn nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå