vetu03 Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Hehe, er jo ikke sikkert det da:) Hvet jo aldri... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 GRattis med førsteplass ja ! Velfortjent ! Skal få lagt ut noen bilder etterhvert fra treffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Gratulerer med førsteplassen ja Fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 GRattis med førsteplass ja ! Velfortjent !Skal få lagt ut noen bilder etterhvert fra treffet! Takk takk! Du gjorde det ikke så verst selv heller Bare og legge ut det! Gratulerer med førsteplassen ja Fortjent Tusen takk for det Marius! Da er da bilen satt bort i vente på vintern En tragisk årstid synes jeg.. Så ble en siste vask og polering forrige fredag.. Men men.. Har da kjøpt meg CSL karbon luke av ylindgren inne på forumet her nå, skal dra og hente den nå på fredag Blir lakkert, men skal ha en liten fancy detalj på den så det vises at den er av karbon Har en idè om hva det skal bli.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hente den på fredag? Hos yngve? Skal levere noe til yngve jeg, så hvis du skal kjøre 320'n så kan jeg jo kanskje ta meg turen jeg og? Hehe EDIT; så at du har satt den til vinterlagring nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hehe, var litt rask der ja Skal ikke nedover nei, blitt sendt oppover til Oslo.. Takk for tipset om luka forresten! Takket være deg det her Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Takk takk! Du gjorde det ikke så verst selv heller Bare og legge ut det! Takk for det Finner bilder her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=92173 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Tar meg en frihet og legger ut et her jeg Tøft bilde av bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 har skaffet meg ps nå! kunne jo kanskje ha modda bildene litt skal se om ikke jeg får til noe etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Tja.. her er det snø snart så er vel på tide å sette den inn for meg ogsåå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 har skaffet meg ps nå! kunne jo kanskje ha modda bildene litt skal se om ikke jeg får til noe etterhvert Det synes jeg at du skal gjøre ja! Hehe Dem bildene du la ut ellers her fungerer jo ikke så, bandwith exceeded eller sånt det står der.. Kevin: Jaa, hørte da på nyhetene i går at det hadde snødd på Gol, så kan være en ide snart ja Fram med verstingen da, dieselbørse FTW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Da har jeg fått karbon CSL luka, slenger ut et par bilder her Skal lakkeres, med en aldri så liten fancy detalj bakpå for og vise at den er av karbon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Å joda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Jeg ler ikke enda.. Sparer min latter til slutt.. Du kan kanskje ordtaket?? Den som ler sist osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå