Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

coupe går det an å ikke ta ut viduene på, men prøv på sedan... da får man mange stygge kanter :-P

Men ossen gjør du det i framkant ved den pakningen ved speilet?

kuttet bare helt inntil... går ikke an å få den av uten å ødelegge den... (har prøvd) hadde av speiler og alt, men var ikke snakk om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vann og zalo.. FEIT blanding, klar neglelakk?? hallo, har du bil til flere tusen så burde du kunne spandere film til noen tusen, ikke biltemafilm til 150kr?? få vinduene gjort ordentlig, det styggeste som finnes er en bil med blåtoning med bobler fra tema, ødeleger HELE bilen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann og zalo.. FEIT blanding, klar neglelakk?? hallo, har du bil til flere tusen så burde du kunne spandere film til noen tusen, ikke biltemafilm til 150kr?? få vinduene gjort ordentlig, det styggeste som finnes er en bil med blåtoning med bobler fra tema, ødeleger HELE bilen;)

hvem snakker om film fra biltema? værste sort av sotefilm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann og zalo.. FEIT blanding, klar neglelakk?? hallo, har du bil til flere tusen så burde du kunne spandere film til noen tusen, ikke biltemafilm til 150kr?? få vinduene gjort ordentlig, det styggeste som finnes er en bil med blåtoning med bobler fra tema, ødeleger HELE bilen;)

Kjøper jo såklart ingen jalla-film hvis jeg skal prøve selv.. Dessuten, som nevnt over her, så kjenner jeg en som har lagt film "proft" og får han til og hjelpe meg, HVIS jeg skal gjøre det selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

coupe går det an å ikke ta ut viduene på, men prøv på sedan... da får man mange stygge kanter :-P

Men ossen gjør du det i framkant ved den pakningen ved speilet?

kuttet bare helt inntil... går ikke an å få den av uten å ødelegge den... (har prøvd) hadde av speiler og alt, men var ikke snakk om...

Var det jeg også gjorde, men det blir jo ikke 100%, men må ruta ut for å bytte den pakningen?! Ellers er det jo bare å ta den av og sette på en ny en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har fått en kar på BF til og PS sota ruter på bilen min, så jeg vet litt bedre om hva jeg skal gå for :)

Her er bildet orginalt;

x82f6wxv43bgjedwebr3.jpg

...Også kommer de forskjellige alternativene...

1. alternativ; Mørk film rundt hele..

1z554rm.jpg

2. alternativ; Lys film rundt hele..

10xbmtf.jpg

3. alternativ; Mørk film bak og lysere framme..

24awims.jpg

Kommer nok til og gå for alternativ 1 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...