Ole@Automote Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Jøye oss det valget var enkelt, mørkt hele veien seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 19, 2008 Forfatter Share Skrevet November 19, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 bare ikke ta det for mørk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 19, 2008 Forfatter Share Skrevet November 19, 2008 Hehe, neida.. Er ikke snakk om 20% rundt om liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Alt. 2 selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Hehe, neida.. Er ikke snakk om 20% rundt om liksom Mange % hadde du planer om da? 35%? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Jepp, det blir 35% eller 43%, har ikke bestemt meg heeelt ennå.. Blir jo ikke før til våren igjen (april) så har god betenkningstid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Alt. 2 selvfølgelig! Er du sikker på det altså? Tror det blir bedre med litt mørkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Pen denne bilen altså! Meeen, er redd jeg synst det var tøffere med vinge enn med CSL luke, og det sitter jeg på til det motsatte er bevist Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Alt. 1 var for mørkt og alt. 2 er for lyst. Noe midt i mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 ja, 43, har det selv, og det er perfekt hehehe... haha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Pen denne bilen altså! Meeen, er redd jeg synst det var tøffere med vinge enn med CSL luke, og det sitter jeg på til det motsatte er bevist Hehe Takk det samme du! Er vanskelig og si for sikkert ennå hvertfall Er ikke sikkert den får helt den samme "wow" faktoren med CSL luka, men da har jeg da hvertfall prøvd den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 ja, 43, har det selv, og det er perfekt hehehe... haha... da skal jeg ha 35%, bare på trass! ...Sådètså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Alt. 1 var for mørkt og alt. 2 er for lyst. Noe midt i mellom Er kanskje enig iden ja, finne en mellomting Er bare for og se hvordan det hadde blitt med mørk kontra lys film.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Alt. 2 selvfølgelig! Er du sikker på det altså? Tror det blir bedre med litt mørkere Det blir jo veldig bra samme hva du velger ettersom det ikke blir mørkere enn de eksemplene du har lagd på PS, men jeg hadde nok valgt alt.2 gitt Blir bra Ænders! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå