anders87 Skrevet November 21, 2008 Forfatter Share Skrevet November 21, 2008 Jeje..your loss! Litt må man da ofre for skjønnheten Haha, my thoughts exactly! Og Kevin: Hadde vært en ide det, men skal jo ikke ha så lys toning på siderutene framme Kanskje sote frontruta i 70%, også legge på en mørk streamer sånn at ruta ser "normal" ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Streamer er teeeeit Kakk ruta med ei klubbe, dra frem 2000 kroner og si du skal ha ny rute, med toppstripe, hos forsikringsselskapet.. Deretter toner du hele bilen 35% så blir den omtrent som min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 21, 2008 Forfatter Share Skrevet November 21, 2008 Trenger ikke og utøve vold, har allerede et par steinsprut Men ja, kanskje jeg skal fa gjort det gitt..! Og heller vel mest mot 35%, så er sjanse for at du får vilja di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Streamer er jo stiiil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Synes du burde få på en hvit streamer med mobilnummeret ditt på i en eller annen knæsj farge. Har sett at det er en populær trend i Rendalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Synes du burde få på en hvit streamer med mobilnummeret ditt på i en eller annen knæsj farge. Har sett at det er en populær trend i Rendalen Hehe, og skriv babe wanted på siderutene mon tro? Ja ja, det er rendalen! Er STOR forskjell på bygda mi og rendalen Bare så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Synes du burde få på en hvit streamer med mobilnummeret ditt på i en eller annen knæsj farge. Har sett at det er en populær trend i Rendalen Hehe, og skriv babe wanted på siderutene mon tro? Ja ja, det er rendalen! Er STOR forskjell på bygda mi og rendalen Bare så det er sagt Haha, jaddajaddajadda. Jeg prøvde slettes ikke å påstå at bygda di er som Rendalen heller Har kjørt igjennom der før, og det er ei så fin bygd atte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Det tror jeg jammen jeg skal gjøre på min.. Masse konfirmanter som kommer til ringe sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Haha, jaddajaddajadda. Jeg prøvde slettes ikke å påstå at bygda di er som Rendalen heller Har kjørt igjennom der før, og det er ei så fin bygd atte! Bra bra Skal dit en tur ikveld da faktisk Men det er for og drekka Og da er det lov! Spretta pilsen akkurat nuh, og er like herlig det hver gang! Det tror jeg jammen jeg skal gjøre på min.. Masse konfirmanter som kommer til ringe sikkert Hehe, det er dette som blir den nye trenden tror jeg, Så da blir vi pionerene innenfor dette markedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 ikke for mye soting nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Da har lommeboka blitt snudd på hodet igjen, og blitt ristet godt! Så mesteparten av neste månedslønn kommer til og gå med på det her.. Men kommer til og gjøre seg veldig godt, så mye kan jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Alt jeg investerer for tiden går jo med å å rette alt jeg ødela i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Alt jeg investerer for tiden går jo med å å rette alt jeg ødela i fjor Hehe, ødela du så mye da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Leppa, tåkelyktene, kjørekomputern, dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå