BreitBau Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 For kjapt å regne da, 4 nye dekk 10 000 tåkelykter 1000 Carbonleppe 3000 Komp 1000 .. Totalt 15 000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Dekka har du jo deg selv og takke, siden du absolutt skulle på bane Blir en dyr vinter for meg og.. Er vel oppi snart 30.000 tror jeg.. Men men, moro og handle da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Jess, da skal jeg dra og hente M3 interiør i helga! I sort skinn, elektriske framstoler med memory, midtarmlene ved konsoll, bakstoler og dørtrekk.. Følger også med taktrekk, men det passer ikke siden det er med takluke, men men.. Sittet i en 03 M3 som skal bygges om, og har blitt sittet i 75.000km.. Er strøkent ifølge eier.. Gleder meg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Det var på tide! Det som Tarjei selger eller? Bilder av bakluka på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Hehe Jepp, stemmer bra det ja.. Åltså, det har seg sånn at luka fortsatt ligger hjemme gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 nice andypandy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Goodi.. pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Takk for det gutta mine! Syntes ikke det var så ille pris jeg, til og være her til lands Kommer vel på 19.000,- + diesel og mat på turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 hehe... god pris det fint navn btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 hehe... god pris det fint navn btw! Synes ikke det var så ille nei Fint navn, hva tenker du på? Black'N'Red Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 mhm hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 utrolig rå og gjennomført e46 skulle ønske jeg hadde like mye peng og bruke på min. må være utrolig digg og få bygd opp bilen akkuratt slik du vil ha den og det interiøret blir helt perfekt til bilen. følger spent med videre her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 mmMmmMmM.. Misunnelig på det interiøret gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 utrolig rå og gjennomført e46 skulle ønske jeg hadde like mye peng og bruke på min. må være utrolig digg og få bygd opp bilen akkuratt slik du vil ha den og det interiøret blir helt perfekt til bilen. følger spent med videre her Takk for det! Joda, fungerte bra for meg hvertfall Heheh.. Men tror den hadde blitt litt annerledes hvis jeg skulle begynt på nytt idag, men er jo såklart fornøyd med utseende på den nå også.. Jepp, gleder meg til og få kastet inn interiøret jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 mmMmmMmM.. Misunnelig på det interiøret gitt Og hva er det? Jo det er bra! Heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå